Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@19:12:06 GMT

هیچ دانشجویی از این دانشکده اخراج نشده است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۷۲۴

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز گفت: هیچ یک از دانشجویان این دانشکده از سوی کمیته انضباطی اخراج نشده اند بلکه رای اولیه ای برای تعلیق موقت یک دانشجو صادر شده که در مرحله تجدید نظر است.

به گزارش ایسنا، ‌نادر امیدوار ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: کمیته انضباطی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز در مسیر انجام وظیفه ذاتی خود، یک مورد تخلف را بررسی و حکم اولیه‌ای را صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته انضباطی دانشکده شهید باهنر شیراز با بیان اینکه طبق حکم اولیه کمیته انضباطی این دانشکده، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان به ۲ ترم تعلیق بدون احتساب در سنوات تحصیلی، محکوم شده است، گفت: این حکم اکنون در مرحله تجدید نظر است و امیدواریم که تعدیل شود.

وی با تاکید براینکه تخلف دانشجوی مورد نظر، با ادله و مستندات موجود، محرز است، گفت: قطعا دبیر انجمن اسلامی دانشجویان این دانشکده از دانشجویان خوب و متعهد محسوب می شود و همین امر هم در تصمیم گیری بسیار تاثیرگذار است.

امیدوار با بیان اینکه سرپرست دانشکده شهید باهنر در جلسه کمیته انضباطی حضور نداشته است، تصریح کرد: تصمیم اولیه کمیته انضباطی در مرحله تجدید نظر قرار دارد و هنوز هیچ رایی قطعی نشده است.

به گزارش ایسنا، در برنامه‌ای که توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شهید باهنر شیراز مجری آن بوده، خواننده گروه موسیقی دعوت شده مطالبی را مطرح می کند، فیلم این صحبت ها به همراه بخشی از سرود اجرا شده این گروه، در برخی شبکه های خبری خارج کشور منتشر و از آن سوء استفاده‌هایی شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دانشگاه دانشجو اخراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال،با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902684

دیگر خبرها

  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند
  • استقلال جریمه مالی شد
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی