Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-20@01:41:50 GMT

توقیف پراید با 243 کیلو حشیش در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۷۲۵

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۴۳ کیلوگرم حشیش از یک دستگاه پراید در عملیات ماموران یگان امداد شهرستان رابر خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ناصر فرشید گفت: امروز ماموران یگان امداد شهرستان رابر هنگام ایست و بازرسی در محورهای کوهستانی این شهرستان به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کرد ولی با عکس العمل سریع ماموران پس از طی مسافتی خودرو توقیف و در بازرسی از آن ۲۴۳ کیلوگرم حشیش کشف و یک نفر قاچاقچی دستگیر شد.

سرهنگ فرشید خاطر نشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط شهرستان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی باندهای قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود؛ چرا که چشمان تیز بین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کشف حشیش پراید کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت

سرهنگ میرحبیبی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در محدوده شهرستان کرمان و بر اساس تحقیقات میدانی ماموران پلیس آگاهی مشخص شد، سارقان با یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو در محل نگهداری احشام حاضر و با استفاده از غفلت مالکان اقدام به سرقت احشام می کنند.

وی تصریح کرد: بدین منظور با اقدامات اطلاعاتی ماموران، هویت یکی از سارقان مشخص و این فرد پس از دستگیری به انجام سرقت های متعدد احشام با همراهی ۲ همدستش اقرار کرد.  

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان بیان داشت: در ادامه این ۲ متهم نیز دستگیر و خودروهای مورد استفاده در سرقت نیز توقیف شدند.

وی بیان داشت: این باند سارق در تحقیقات تکمیلی به سرقت ۷۳ رأس دام در ۸ مورد سرقت اقرار و هم اکنون با صدور قرار متناسب از سوی مرجع قضایی روانه زندان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم