Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یکی از مسئولان وزارت خارجه اسرائیل در گفتگو با الایلاف گفت: «در صورتی که فیفا در جریان جام جهانی ۲۰۲۲ هرگونه نقشی به ایران بدهد، اسرائیل برای لغو این تصمیم، به هر موسسه و هر مقامی در فیفا که لازم باشد، مراجعه می‌کند.

مجدی الحلبی در الایلاف نوشت: به نظر می‌رسد دوحه در این مساله که ورزشگاه‌های ایران، شریک کاملی در میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ باشند، جدی است و در این میان، آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به دنبال از بین بردن رویای قطر در این باره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه عرب زبان ادامه داد: موضوع تمایل قطر برای شریک کردن ایران در تدارکات جام جهانی ۲۰۲۲، موجب خشم اسرائیل و ایالات متحده شده است؛ تا آنجا که این دو، طرح انتقال این میزبانی، به کشوری دیگر را نیز پیش کشیده اند؛ چرا که از نظر اسرائیل و آمریکا، فکر مشارکت ایران در میزبانی چنین رویداد مهمی، در حکم مشروعیت بخشی به آن است.

از منظر جغرافیای سیاسی و با توجه به حالت سیاسی موجود بین قطر و عربستان با امارات، مشارکت این دو در میزبانی جام جهانی، بعید به نظر می‌رسد؛ از این رو، در شرایط فعلی، بهترین گزینه برای قطر، ایران است.

یکی از مسئولان وزارت خارجه اسرائیل در گفتگو با الایلاف گفت: «در صورتی که فیفا در جریان جام جهانی ۲۰۲۲ هرگونه نقشی به ایران بدهد، اسرائیل برای لغو این تصمیم، به هر موسسه و هر مقامی در فیفا که لازم باشد، مراجعه می‌کند و حتی در صورت لزوم، مسابقات را به کشور دیگری، جز قطر، منتقل می‌کند.»

در صورتی که ایران در میزبانی جام جهانی با قطر مشارکت داشته باشد، شرکت‌های بزرگ آمریکایی از جمله کوکا کولا، مک دونالدز و ... که منابع مالی فدراسیون بین المللی فوتبال را تامین می‌کنند، احتمالا برای جلوگیری از تحریم‌های آمریکا علیه ایران، از سهام خود چشم پوشی می‌کنند.

این در حالی است که تحریم قطر از سوی کشور‌های عربستان، امارات، مصر و بحرین، منجر به توقف تجارت و توقف تمام سفر‌های هوایی از این کشورها، به قطر شده است. بر این اساس، مسئولان اتحادیه بین المللی فوتبال نگران تحقق گفته‌هایی در مورد حفر یک کانال ابی اطراف قطر، توسط عربستان هستند، که در صورت وقوع، با هدف افزایش عزلت این دولت عربی، صورت می‌گیرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس اقدام شوم با 300 زن توسط شفابخش شیطان صفت+عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور زن مطلقه در تهرانپارس تیرباران شد + جزییات وقتی باغبان با زن ثروتمند صاحبخانه تنها بود دست و پای او را بست و به او تجاوز کرد منصور 4 سال عقدم نکرد و دست آخر بلای وحشتناکی سر 2 دخترم آورد ! +فیلم گفتگو و عکس بساط عیش و نوش یاسر با یک زن غریبه مرا عصبانی کرد / آن صحنه شنیع مقابل چشمانم است آشپزهای گوشت اسب در پاکدشت و تهران دستگیر شدند ! سردار مریم را می شناسید؟! / او زنی در برابر 100 مرد بود! + عکس تمدید ثبت نام کارت سوخت +نحوه دریافت ملیکای 15 ساله: همه چیز از گروه بچه های بی حیا شروع شد/ این دختر را در شمال شهر دستگیر کردند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زنان و مردان کثیف در خانه خاله مهین چه می کردند؟ سردار منصوری یکی از فرماندهان سپاه با شلیک اسلحه خود درگذشت +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی قطر سیاسی ایران جام جهانی قطر وزارت خارجه آمریکا عکس دختر ایران جوان زن ایرانی فرار پسر اعدام مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند

سرتیپ الکساندر فومین این سخنان را شامگاه پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور سفیر کشورمان و همچنین برخی مقامات نظامی کشور روسیه و تعداد قابل توجهی از وابستگان نظامی کشورهای مختلف در مسکو برگزار شد، بیان کرد.
معاون وزیر دفاع روسیه با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح ایران از کشور خود دفاع می‌کنند و امنیت را برای کشور خود به ارمغان می آورند و ضمانت اساسی برای استقلال و پیشرفت کشور خود هستند.

شراکت راهبردی ایران و روسیه در بسیاری از حوزه‌ها
فومین در بخش دیگری از سخنان خود به سیر توسعه مناسبات روسیه و ایران در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت:‌ ملت های روسیه و ایران روابط قدیمی و مستحکمی دارندد. دوستی بین آنها در حال توسعه و ادامه است و شراکت راهبردی در بسیاری از زمینه ها دیده می‌شود که یکی از حوزه‌های تعامل در حوزه دفاعی است.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اسرائیل به دنبال جاسوسی بود؟
  • اسرائیل به دنبال جاسوسی بود؟ /واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به شناسایی ریزپرنده ها در آسمان اصفهان
  • حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اسرائیل درصدد اجماع سازی بین‌المللی علیه ماست/ ریزپرنده‌ها همیشه بوده‌اند
  • امیرعبداللهیان: در صورت خطای اسرائیل، پاسخ فوری و پشیمان کننده حداکثری خواهیم داد
  • پاسخ امیرعبداللهیان به احتمال تغییر سیاست‌های هسته‌ای ایران | در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود؟
  • معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند
  • آمادگی پاکستان برای میزبانی رئیس جمهور ایران
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا خبر دادیم تصمیم ما قطعی است | فقط در یک صورت پایگاه‌های آمریکا را می‌زدیم
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقمِ ۸ ساله رسید
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید