Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: اما اکنون این دختر ناقص الخلقه و عجیب تولد 9 سالگی اش را در کنار پدر و مادرش جشن می گیرد. این دختر با صورت بدون استخوان خود از پدر و مادرش و عزت نفس بالای آنها تشکر کرد و این چنین نوشت: اینک من باید نهمین سالروز خاکسپاری ام باشد و بر خلاف تصور پزشکان من تولد 9 سالگی ام را جشن می گیرم.

دختری به نام ویکتوریا با چهره بسیار عجیب و وحشتناک خود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین ناباوری در 9 سالگی به زندگی خود ادامه می دهد. این دختر با اختلال ژنتیکی و سندرم کالینز تریچر (Treacher Collins) به دنیا آمد. صورت او 40 استخوان نداشته و بینی و چشم و دهان او شکل طبیعی ندارد .این کودک پس از به دنیا آمدن پزشکان به خانواده اش این گونه گفتند که مراسم خاکسپاری این کودک را مهیا کنند، چرا که تا چند ساعت دیگر با این اختلال ژننتیکی زنده نمی ماند!

اما اکنون این دختر ناقص الخلقه و عجیب تولد 9 سالگی اش را در کنار پدر و مادرش جشن می گیرد. این دختر با صورت بدون استخوان خود از پدر و مادرش و عزت نفس بالای آنها تشکر کرد و این چنین نوشت: اینک من باید نهمین سالروز خاکسپاری ام باشد و بر خلاف تصور پزشکان من تولد 9 سالگی ام را جشن می گیرم.

او نمی تواند صحبت کند و ارتباط او با پدر و مادرش نوشتن است و این در حالی است که این بیماری زیبایی و چهره این دختر را پوشانده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس اقدام شوم با 300 زن توسط شفابخش شیطان صفت+عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور زن مطلقه در تهرانپارس تیرباران شد + جزییات وقتی باغبان با زن ثروتمند صاحبخانه تنها بود دست و پای او را بست و به او تجاوز کرد منصور 4 سال عقدم نکرد و دست آخر بلای وحشتناکی سر 2 دخترم آورد ! +فیلم گفتگو و عکس بساط عیش و نوش یاسر با یک زن غریبه مرا عصبانی کرد / آن صحنه شنیع مقابل چشمانم است آشپزهای گوشت اسب در پاکدشت و تهران دستگیر شدند ! سردار مریم را می شناسید؟! / او زنی در برابر 100 مرد بود! + عکس تمدید ثبت نام کارت سوخت +نحوه دریافت ملیکای 15 ساله: همه چیز از گروه بچه های بی حیا شروع شد/ این دختر را در شمال شهر دستگیر کردند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زنان و مردان کثیف در خانه خاله مهین چه می کردند؟ سردار منصوری یکی از فرماندهان سپاه با شلیک اسلحه خود درگذشت +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: زیبایی اخبار حوادث پدر تولد دختر عجیب نفس عکس دختر ایران جوان زن ایرانی فرار پسر اعدام مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ امیرحسین صادقی، مدافع تیم استقلال دچار یک تصادف شده و به همین خاطر در بیمارستان بستری شده است.

او یک استوری از خودش در بیمارستان منتشر کرد ونوشت: چون می‌گذرد غمی نیست.

کد خبر 845017 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • تصاویر دلخراش از حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز | عکس
  • لحظه احساسی رسیدن بچه روباه به مادرش در خیابان ولنجک + فیلم
  • روایت ترسناک مبارزه زن ۶۰ ساله و خرس در پیرانشهر +تصویر دلخراش
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • انتفاضه؛ واژه‌ای ترسناک برای صهیونیست‌ها +فیلم
  • انتفاضه؛ واژه‌ای ترسناک برای صهیونیست‌ها + فیلم
  • یک پیش‌بینی ترسناک از وضعیت ایران در سال ۱۴۲۰
  • لحظه سرریزشدن سد در استان هرمزگان | خروش ترسناک آب را ببینید
  • ببینید | صدای زمین را بشنوید؛ فکر می‌کردید انقدر ترسناک باشد؟
  • حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس