Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:27:03 GMT

سرما و برف با هم به پیشواز یلدا می روند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۸۵۲

سرما و برف با هم به پیشواز یلدا می روند

گرگان - ایرنا - بر اساس داده های سازمان هواشناسی؛ سرما و برف پیش از زمستان به گلستان آمده و یلدای مردم استان را خاطره انگیز خواهند کرد.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا؛ مدیرکل هواشناسی گلستان با ارسال نامه ای به اعضای شورای مدیریت بحران و دستگاههای اجرایی استان نسبت به تبعات کاهش دما، بارش برف، مواج شدن دریا و اختلال در تردد جاده های منطقه طی روزهای آخر پائیز 97 هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نامه که تصویری از آن در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان قرار گرفت، آمده است: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی از روز سه شنبه 27 آذر 97 با نفوذ سامانه سرد بارشی به استان کاهش دما تا 10 درجه سانتی گراد رخ خواهد داد.
بر این اساس وزش باد شدید، بارندگی و مواج شدن دریای خزر دست کم تا چهارشنبه به فعالیت خود در استان گلستان ادامه خواهد داد.
همچنین طی این مدت به دلیل سرمای شدید و ریزش برف در نواحی کوهستانی گلستان توام با مه غلیظ و کاهش دید اختلال در تردد جاده ای را شاهد خواهیم بود.
هرچند در گزارش هواشناسی به وضعیت جوی دو روز پایانی هفته جاری اشاره ای نشده است اما با در نظر گرفتن داده های ارائه شده به نظر می رسد سرما و برف به پیشواز شب یلدا خواهند رفت بر این اساس مردم گلستان زمستان واقعی را از همان ساعات انتهای پائیز تجربه خواهند کرد.
2729

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گلستان هواشناسي يلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۳ درصدی تصادفات درون شهری منجر به فوت در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سرهنگ عباس مهاجر بسطامی گفت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا کنون، تعداد تصادفات درون شهری در استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال، تغییری نکرده، اما موارد منجر به فوت ۳۳ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ بسطامی با بیان اینکه تصادفات جرحی ۳۳ درصد بیشتر شده است، ادامه داد: تصادفات خسارتی، اما ۳ درصد کمتر شده است.

وی، عدم توجه به جلو، سرعت غیر مجاز و عدم رعایت حق تقدم را، علت عمده تصادفات درون شهری در استان اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آرژانتین فقیرتر شد
  • هوای گیلان بهاری شد
  • باران و سرما در راه کرمان
  • توسعه فرودگاه بین‌المللی گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • کاهش ۳۳ درصدی تصادفات درون شهری منجر به فوت در استان گلستان
  • بارش باران و سیلابی شدن مسیل های کرمان در اواخر هفته جاری
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • چرا مردم ایران برای کار به عراق می‌روند؟ پاسخ تلخ یک مسئول
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • حالت سکون در چرخه حیوانات شبیه خواب است