Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما از پاريس، وزارت کشور فرانسه اعلام کرد: تعداد 351 نفر در جریان تظاهرات روز گذشته در فرانسه بازداشت شدند. فعالان جنبش ضدسرمایه داری آمار بازداشتی ها را بسیار بیشتر از آمار اعلام شده می دانند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: وزارت کشور فرانسه تظاهرات سرمايه داري بازداشتي آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد ۱۰ ساله صدور پروانه در منطقه ۱۰ شکسته شد

شهردار منطقه ۱۰ گفت: در سال ۱۴۰۲ رکورد تعداد صدور پروانه طی ۱۰ سال گذشته در این منطقه شکسته شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی اخ الصنایع اظهار کرد: با تمهیدات و مشوق‌های اتخاذ شده در سال 1402 بیش از 650 پروانه صادر شده است که بیشترین آمار صدور پروانه در یک دهه گذشته در منطقه 10 است.

وی ادامه داد: در سال 1402 شهرداری منطقه 10 با صدور 496 پروانه در بافت فرسوده بیشترین آمار صدور پروانه در بافت فرسوده را کسب کرده است.

شهردار منطقه 10 از افزایش 60 درصدی آمار صدور پروانه در سال 1402 نسبت به سال 1401 خبر داد و گفت: نسبت به سال گذشته در بافت فرسوده شاهد افزایش 53 درصدی رشد صدور پروانه و در خارج بافت نیز شاهد افزایش 96 درصدی رشد صدور پروانه بودیم  و روند تسهیل در صدور پروانه به ویژه در بافت فرسوده از جمله برنامه‌های امسال این منطقه است.

عملیات اجرایی اصلاح هندسی در بزرگراه یادگار امام(ره)

اخ الصنایع بیان کرد: با توجه به مخاطرات احتمالی همچون زلزله و ....، نوسازی بافت فرسوده اولویت اصلی حوزه شهرسازی و معماری منطقه 10 است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بازداشت صد‌ها مهاجر غیرقانونی و قاچاقچی انسان در ترکیه
  • جابجایی ۳۵ هزار مسافر از قزوین
  • تظاهرات در فرانسه در اعتراض به تشدید ریاضت‌ اقتصادی
  • تظاهرات دوباره صهیونیست‌ها در تل‌آویو/ برخی بازداشت شدند
  • ترک تحصیل ۹۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته
  • ایرانیان چقدر گوشت مصرف می‌کنند؟
  • تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان ۱۵ درصد کاهش یافت
  • بازداشت ۱۴۷ مظنون داعشی در ترکیه
  • آمار بازدیدکنندگان از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به ۱۵۹ هزار نفر رسید
  • رکورد ۱۰ ساله صدور پروانه در منطقه ۱۰ شکسته شد