Web Analytics Made Easy - Statcounter

بورا میلوتینوویچ سرمربی پیشین تیم‌ ملی فوتبال نیجریه گفت که تیم ایران با مربیگری کی‌روش خیلی خوب بازی می‌کند. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

بورا میلوتینوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به قطر، درباره  آماده‌سازی این کشور برای میزبانی از مسابقات جام جهانی 2022 عنوان کرد: این کار عالی پیش می‌رود و  می‌توانید ببینید که مردم قطر به طرز باورنکردنی خودشان را برای میزبانی از این مسابقات آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جام جهانی رویای مردم قطر است و آنها می‌توانند بدون نیاز به سفر کردن، دو بازی را در یک روز ببینند.

وی ادامه داد: قطر کشوری فوق‌العاده و همه چیز عالی است. ورزشگاه لوسیل را دیدید که چه ورزشگاهی زیبایی است. همه چیز آماده است، هتل، مردم و ... . امیدوارم هواداران با سفر به قطر از بازی‌های جام جهانی 2022 لذت ببرند.

سرمربی نام ‌آشنای فوتبال دنیا در مورد تیم ملی قطر گفت:  امیدوارم تیم ملی قطر آماده‌سازی خوبی داشته باشد. آنها چند بازی دوستانه خیلی خوب مقابل تیم‌هایی همچون اکوادور و سوئیس داشته‌اند. تیم ملی قطر آماده‌سازی خوبی داشته و برای آنها در مسابقات پیش‌رو آرزوی موفقیت دارم.

میلوتینوویچ اظهار داشت: برای تیم ملی ایران و کارلوس کی‌روش نیز آرزوی موفقیت دارم. شما تیم خوبی دارید. بابت عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 تبریک می‌گویم. تیم ملی  ایران با کارلوس کی‌روش خیلی خوب بازی می‌کند.

 

ورزشگاهی که فقط تا جام جهانی «ورزشگاه» می‌ماند + تصاویر

 

انتهای پیام/

R1015161/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم

به گزارش جماران؛ علی نصری، کارشناس روابط بین الملل در حساب خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت:

اینکه چه کسی با چه هدفی از قدرت نظامی ایران تعریف و تمجید میکند نکته ظریف، مهم و قابل تأملی‌ست.

فرق است بین یک تحلیلگر نظامی مستقل که از توان «بازدارندگی» ایران میگوید و آن افسر «سابق» موساد یا سخنگوی IDF یا خبرنگار وابسته اسرائیل که مخزن سوخت ۱۱ متری موشک ایرانی را جلوی دوربین نمایش میدهد و آن را «وحشتناک» توصیف میکند.

هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست. در بسیاری از مواقع، هدف به‌راه اندازی موج جدید «ایران‌هراسی»، احیای مجدد پروسه «امنیتی‌سازی» و معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است.

با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند، تحریم‌های جدید وضع میکنند، فشارها را بر کشور بیشتر میکنند، و افکار عمومی را از جنایات جنگی اسرائیل در غزه به «تهدید ایران» برای جهان منحرف می‌سازند. 

 در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم.

 

دیگر خبرها

  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا