Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پایان جلسه هفتگی کابینه ضمن اشاره به تداوم شهرک سازی در سرزمین‌های اشغالی، مدعی پاسخ قدرتمند به جنبش مقاومت حماس شد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خاتمه  نشست کابینه امنیتی مدعی شد در زمینه سلسله عملیات‌ صورت گرفته در مناطقی در کرانه باختری پیامی واضح را به حماس ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبگاه «عاروتص شوع» یکشنبه شب در این زمینه نوشت که نتانیاهو در جلسه هفتگی کابینه مدعی شد که اقدامی قدرتمند برای از بین بردن هسته‌ای مقاومت در کرانه باختری انجام داده است.

 نتانیاهو در این زمینه مدعی شد: «به دنبال موج حملات مرگبار تروریستی هفته گذشته در یهودا و سامریه(کرانه باختری) ،اقدام‌های امنیتی مستحکمی را اجرا کرده و شهرک سازی را در این مناطق  ادامه‌ داده‌ایم.»

نتانیاهو از دستور خود به نیروهای امنیتی برای شتاب بخشیدن به روند تخریب منازل افرادی که دست به عملیات‌های شهادت‌طلبانه می‌زنند، خبر داد.

وی مدعی شد: «من پیام واضحی به حماس فرستادم. ما وضعیتی که در غزه آتش‌بس باشد و در یهودا و سامریه (کرانه باختری) عملیات تروریستی صورت گیرد را قبول نخواهیم کرد. ما برای این عملیات تروریستی بهای سنگینی را تحمیل خواهیم کرد.»


رسانه‌های رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه گذشته اعلام کردند که نتانیاهو به نظامیان رژیم صهیونیستی دستور داده ظرف ۴۸ ساعت آینده منزل مجریان عملیات شهادت‌طلبانه «برکان»، «عفوره» و «رام‌الله» را به کلی ویران کنند.

او همچنین به نظامیان اشغالگر دستور داده شهر «رام الله» را که در آن این عملیات صورت گرفته ، محاصره کنند.

این در حالی است که «نداو آرگامان» رئیس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) چندی قبل هشدار داده بود ادامه وضعیت فعلی در کرانه باختری می‌تواند به بروز انتفاضه جدید و همچنین فعال شدن هسته‌های مسلح مقاومت در این منطقه منجر شود.

به نوشته وبگاه «المانیتور»، عملیات‌های مسلحانه اخیر در کرانه باختری، آن هم در شرایطی که این منطقه تحت نظارت شدید سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی قرار دارد، موجب نگرانی شدید تل‌آویو شده است.

 یک مقام ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی به این  وبگاه گفته شاباک نگران است که ادامه این عملیات‌های مسلحانه اوضاع را در کرانه باختری ناآرام کرده و شرایط را برای گسترش عملیات‌ها فراهم کند.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو

خانواده های اسیران صهیونیست و شهرک نشینان امروز پنجشنبه همزمان با برگزاری جلسه شورای جنگ رژیم صهیونیستی در قلب شهر تل آویو در سرزمین های اشغالی تظاهرات کردند.

به گزارش‌ مشرق و به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، خانواده های اسیران صهیونیست و شهرک نشینان امروز پنجشنبه بار دیگر در منطقه «کریاه» در مرکز شهر تل آویو که مقرهای سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی در آنجا قرار دارد، تظاهرات کردند.

آنها در این تظاهرات سیاست های کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفته و خواهان بسته شدن قرارداد مبادله اسیران فلسطینی با بستگان اسیر خود در نزد مقاومت فلسطین شدند.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، توده صهیونیستها و بویژه خانواده های اسیران صهیونیست و همچنین محافل سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی نتانیاهو و ائتلاف حاکم او را مسئول غافلگیر شدن این رژیم در برابر مقاومت فلسطین و وقوع این عملیات می دانند و از عملکرد نتانیاهو در مدیریت جنگ انتقاد می کنند.

خانواده های اسیران صهیونیست و شهرک نشینان از آغاز عملیات طوفان الاقصی بارها علیه سیاست های کابینه تظاهرات کرده اند که به زد و خورد با پلیس و بازداشت شماری از آنها منجر شده است. آنها تاکید کرده اند که کابینه رژیم صهیونیستی به سرنوشت بستگان اسیر خود در نزد مقاومت فلسطین بی توجهی می کند و آنها در اولویت تصمیم گیری های اعضای کابینه قرار ندارند.

دیگر خبرها

  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • فرمانده تحت تعقیب و 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • سرنوشت رژیم اشغالگر صهیونیستی بعد از تنبیه در عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری