Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@08:35:39 GMT

اخراج مورینیو؟ فکر می کنم این اتفاق بیفتد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۷۹۸۵

اخراج مورینیو؟ فکر می کنم این اتفاق بیفتد

گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، از مدیران این باشگاه به دلیل عملکرد مبتدیانه شان در مورد آینده ژوزه مورینیو انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در ادامه نتایج ضعیفش در رقابت های این فصل، امشب 3-1 مغلوب لیورپول شد تا فاصله دو تیم در جدول به 19 امتیاز افزایش پیدا کرد.

در این دیدار ابتدا لیورپول با گل سادیو مانه پیش افتاد اما اشتباه آلیسون باعث شد تا جسه لینگارد در همان نیمه اول کار را به تساوی بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتیجه تا دقیقه 73 پایدار بود تا اینکه ژردان شقیری گل دوم را برای قرمزها به ثمر رساند. در فاصله 10 دقیقه به پایان بازی، شقیری بار دیگر دروازه شیاطین سرخ را باز کرد تا لیورپول به یک پیروزی مهم برسد. نویل معتقد است که نتایج اخیر می تواند به دوران حضور ژوزه مورینیو در الدترافورد پایان بدهد.

او به خبرنگاران گفت:" آیا مورینیو خواهد رفت؟ فکر می کنم این اتفاق می افتد. ترجیح من این است که این اتفاقات همیشه در پایان فصل رخ بدهد اما هیئت مدیره خیلی مبتدی است و این باورنکردنی است.

تمدید قرارداد او، در حالی که می دانند دوران حضور او در یک باشگاه سه ساله است، شگفت انگیز بود. از اولین دقیقه ای است که او تمرینات پیش فصل را آغاز کرد، مشخص بود که می خواهد برود و باشگاه از کنترل خارج شد.

هیچ کسی بالاتر از او، نمی تواند او را کنترل کند. نمی دانند با او چه کنند. نمی دانند به او چه بگویند. نمی دانند او در هر کنفرانس مطبوعاتی چه می گوید. اخراج او در حال حاضر، هزینه زیادی دارد.

آیا آنها قصد دارند مربی ای که می خواهند را به خدمت بگیرند؟ اصلا آسان نیست. آنها باید همه چیز را از نو شروع کنند."

گری نویل(سرمربی) منچستر یونایتد ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گری نویل سرمربی منچستر یونایتد ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!

مدافع تیم فوتبال تراکتور از اینکه در جلسه خداحافظی خمس با بازیکنان این تیم حضور نداشته است، ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مصدومیتی که در بازی با ذوب‌آهن دچارش شد، گفت: اصلاً دوست نداشتم این اتفاق رخ دهد و می‌خواستم در این مقطع به تراکتور کمک کنم. به هر حال این اتفاق برای من رخ داد و همه چیز را به حساب حکمت می‌گذارم. فعلاً باید مراحل درمانی را پشت سر بگذارم و بازگشتم به میادین یک ماه طول خواهد کشید.

با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت

 

وی که معمولاً توسط سرمربی اسپانیایی و سابق تراکتور کمتر به بازی گرفته می‌شد، در مورد جدایی این مربی تصریح کرد: نظری در مورد ایشان و جدایی‌اش ندارم و دوست ندارم در مورد این موضوع صحبت کنم. خیلی وقت‌ها باید سکوت کرد و در حال حاضر آرامش تیم از هر چیزی مهمتر است. امیدوارم تراکتور نتایج خوبی بگیرد تا هواداران و مردن تبریز خوشحال شوند، این از هر چیزی مهمتر است.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا خمس با او مشکل خاصی داشته است، یادآور شد: همیشه یاد گرفتم بدون حاشیه کارم را انجام دهم و نیازی هم نیست توضیح بدهم تا خودم را بالا ببرم. به قولی توضیح دادن نشانه ضعف است. بهتر است نگاهی به مصاحبه‌ها و کنفرانس‌های خبری خمس در گذشته بیندازید، به هر حال او چند بار در مورد من صحبت کرد و اگر به آن صحبت‌ها نگاه کنید خیلی چیزها دستگیرتان می‌شود. خیلی خوشحالم که در جلسه خداحافظی خمس با بازیکنان حضور نداشتم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ما در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیرد. در جام حذفی هم این فرصت را داریم تا قهرمان شویم و قهرمانی در این جام بهترین اتفاق برای ماست تا فصل را با اتفاقی خوب به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • واکنش چد گیبل به آنچه در پایان راو اتفاق افتاد/ اخبار WWE
  • شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • اولتیماتوم میلان به استفانو پیولی: یا رم را شکست می‌دهی یا در پایان فصل اخراج می‌شوی
  • پایان اتفاق دلهره‌آور: مدافع رم مرخص شد
  • گری نویل: دستاورد یورگن کلوپ در لیورپول فراتر از انتظارات بوده است