Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، «ششمین همایش ملی و دانشجویی تجلیل از برگزیدگان مسئولیت‌پذیر اجتماعی» همراه با تجلیل از خیرین، واقفین، داوطلبان حوزه سلامت، فعالان، سازمان های مردم نهاد، اساتید، دانشجویان، هنرمندان، ورزشکاران و اهالی رسانه در تالار همایش های دانشگاه علوم پزشکی تهران در یکشنبه 25 آذر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در این مراسم گفت: در جامعه امروزی در همه زمینه ها مسئولیت پذیری اجتماعی لازم است.

کریمی افزود: در جوامع پیشرفته و دانشگاه های برتر دنیا یکی از ملاک ها برای جذب اساتید در جایگاه هیات علمی، انجام فعالیت های عام المنفعه و خدمت رسانی اجتماعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن اشاره به اینکه مسئولیت اجتماعی باید در کنار مسئولیت فردی قرار گیرد، تصریحکرد: اگر تمام شهروندان در حوزه سلامت احساس مسئولیت نمایند و یاری کننده باشند، برای بیماران هزینه های سنگین درمانی به حداقل می رسد.

وی در ادامه بیان کرد: این همایش برای تقدیر از فرهنگ داوطلبان حوزه سلامت است، چرا که حمایت‌های آن‌ها باعث می‌شود تا ما بتوانیم در حوزه سلامت در خدمت‌رسانی خود سریع‌تر و با کیفیت تر عمل کنیم.

کریمی با نام بردن از 4 خوابگاه وقفی این دانشگاه که بیش از 50 سال از عمرشان می گذرد، گفت: هر ساله رتبه های برتر کنکور جذب دانشگاه علوم پزشکی می شوند که سرمایه های آینده کشور نیز هستند و با توجه به ناایمن بودن خوابگاه ها از خیرین تقاضا داریم دانشگاه را در بازسازی کمک کنند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: انسان در 2 صورت به کمال می رسد، اول با بندگی و دوم با خدمت به مردم که مورد دوم اگر با نیت خالص باشد از بالاترین عبادات است.

خاموشی بیان کرد: درصدد هستیم که در سازمان اوقاف و امور خیریه بیشتر از گذشته بستر فعالیت امور خیر در حوزه سلامت را داشته باشیم و این فعالیت نمود بیشتری پیدا کند و مردم در اطلاع رسانی دقیق قرار گیرند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: خدمت به مردم می تواند در زمینه های مختلفی نظیر آموزش، پوشاک، رفاه مالی و... باشد اما خدمت در حوزه سلامت بسیار حائز اهمیت تر است.

وی در پایان ضمن تشکر از تلاش های پزشکان و دانشگاه علوم پزشکی گفت: سازمان امور خیریه آمادگی لازم برای همکاری با دانشگاه در زمینه خدمت رسانی در حوزه سلامت را دارد.

همچنین در ادامه مراسم عبدالجلیل کلانتر هرمزی رئیس تیم پزشکی موسسه «مرهم» گفت: 10 سال از تاسیس گروه «مرهم» می گذرد و ما طی این سالها در تلاشیم بتوانیم درد و گرفتاری فردی که به دلایل متعدد از درمان بازمانده و به سبب هزینه‌های بالا توان انجام جراحی‌ها را نداشته تسکین دهیم و این تیم با جان و دل و متشکل از بهترین متخصصان و جراحان کشور ناهنجاری‌ها و جراحی‌های لازم را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

300 / 167 تیم پزشکی مرهم دانشگاه علوم پزشکی تهران سازمان اوقاف و امور خیریه تجلیل از برگزیدگان مسئولیت پذیر اجتماعی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تیم پزشکی مرهم دانشگاه علوم پزشکی تهران سازمان اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر رئیس مرکز آمار ایران

به گزارش تسنیم،‌ در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان که عصر سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، «داود منظور» با بیان اینکه امور «نظام فنی اجرایی، مشاوران و پیمانکاران» سازمان برنامه و بودجه کشور دارای گستره وسیعی از وظایف و فعالیت‌ها بود، افزود: برای جلوگیری از تراکم کارها در یک امور و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مشاوران و پیمانکاران و تسهیل تعاملات در این امور، دو امور «نظام فنی اجرایی» و «مشاوران و پیمانکاران» ایجاد شده است.

معاون رئیس‌جمهور سپس گفت: هدف از انتصاب‌های جدید در سازمان برنامه و بودجه، تقویت توان مدیریتی سازمان و همچنین کمک به بهبود فضای مشارکت مردمی، تسهیل ارتباطات مردمی و تسریع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ارباب رجوع است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن قدردانی از «داریوش ابوحمزه» در دوران ریاست مرکز آمار ایران،  «غلامرضا گودرزی» را به عنوان سرپرست این مرکز منصوب کرد.

گودرزی، عضو هیئت علمی دانشگاه و استاد تمام رشته مدیریت و دارای درجه دکترای تحقیق در عملیات از دانشگاه تربیت مدرس است.

منظور همچنین ضمن تشکر از خدمات و تلاش‌های  «رضا عوض‌پور» در دوران ریاست امور سلامت و رفاه اجتماعی،  «محمد پیکان‌پور» را به عنوان سرپرست این امور منصوب کرد. پیکان‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و پیش از این به عنوان مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل در سازمان غذا و دارو فعالیت می‌کرده است. وی دارای دکترای عمومی داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دکترای تخصصی اقتصاد و مدیریت دارو از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

 

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال