Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اخبار حاشیه‌ای گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مورخ 25 آذر را در بسته زیر مشاهده کنید.

جنجال در سالن والیبال آمل/ پیروزی ورامین زیر سایه فحاشی کاپیتان!

قیمت فروش پرسپولیس و استقلال را چه کسی تعیین می‌کند؟

زمان مزایده و واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام شد

آیا کسی جرات پوشیدن شماره ۷ استقلال را دارد؟

دست استقلال در نقل و انتقالات باز شد/ ۴ تغییرقطعی در ترکیب آبی های

پیام خداحافظی مرد آلمانی برای استقلالی ها

واگذاری استقلال و پرسپولیس در هیات دولت به تصویب رسید

۳ بازیکن از فهرست تیم ملی فوتبال ایران خط خوردند/ وضعیت مبهم ۱۱ لژیونر برای حضور در جام ملت‌های آسیا

رامین رضائیان در استقلال! / پرسپولیس مقابله به مثل می‌کند؟

مذاکرات پرسپولیسی‌ها با مدافع تراکتورسازی آغاز شد

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهم اخبار ورزشی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

شهباززاده حالا سالهاست که در فوتبال ایران حضور دارد و یکی دو سال هم در این بین به ترکیه و قطر رفت، اما اگر چند سال بعد که فوتبالش تمام شده و احتمالا وارد عرصه مربیگری شده از او درباره بهترین سال فوتبالی‌اش بپرسند، به لیگ بیستم اشاره خواهد کرد که زیر نظر محرم نویدکیا توانست با به ثمر رساندن ۲۰ گل بهترین گلزن مسابقات لیگ برتر شود.

حضور شهریار در لیگ بیست و سوم شرایط سجاد را در استراتژی محرم نویدکیا به هم ریخت و در سالی که او خیلی در گلزنی موفق نبود، پس از جدایی محرم او هم راه جدایی در پیش گرفت. با این حال حتی جدایی از سپاهان و پیوستن به استقلال نتوانست سجاد را به روز‌های خوب برگرداند و او در پایان فصل در حالی استقلال را ترک کرد که در ترکیب بهترین خط تهاجمی لیگ حتی یک گل هم نزده بود.

این ماجرا برای سجاد در مس رفسنجان زیر نظر ساکت الهامی هم ادامه دار بود، تا اینکه محرم نویدکیا از راه رسید و بار دیگر سجاد به مرد اول خط هجومی این مربی تبدیل شد؛ تغییر و تحولاتی که سبب شده او حالا یکی از زهردارترین مهاجمان لیگ برتر باشد تا علاوه بر به ثمر رساندن ۳ گل، در ارسال پاس گل هم موفق عمل کند. مثل همین بازی آخر که پاس گل سعید واسعی و تک گل سه امتیازی مسابقه را با یک ضربه سر تماشایی مهیا کرد.

مس رفسنجان با محرم نویدکیا روی دور موفقیت قرار دارد و در این بین سجاد هم به فرم خوبی رسیده و این روز‌ها با انگیزه زیادی برای دو دیدار برابر پرسپولیس و سپاهان تمرین می‌کند؛ جایی که می‌تواند مقابل دو غول فوتبال ایران بیشتر از گذشته فرم خوب و ایده‌آل خود را به رخ بکشد. مس با سپاهان در هفته بیست و هفتم رقابت خواهد کرد و در هفته پایانی مسابقات هم در آزادی به مصاف پرسپولیس می‌رود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان
  • عکس| واکنش رضاییان به محرومیت مقابل پرسپولیس
  • خبر مهم درباره رضائیان مقابل پرسپولیس
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس از یک استقلالی
  • خبر خوب برای استقلالی ها؛ سیدحسین حسینی محروم نمی‌شود