Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان از رهایی ۲۴ نفر از محکومین به قصاص توسط اعضاء شورا‌های حل اختلاف خوزستان طی ۸ ماه گذشته خبر داد و گفت: اعضاء شورا‌های حل اختلاف این استان با تلاش و کوشش خود توانستند طی ۸ ماه سال جاری ۲۴ نفر محکومین به قصاص را از چوبه دار رها کنند و همچنین طی این مدت ۱۳۳ پرونده به شعب ویژه زندانیان شورای حل اختلاف ارجاع داده شد که از این مجموع ۱۱۰ پرونده به صلح و سازش مختومه و ۸۰ زندانی در این مدت آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ۲۶ درصد وارده پرونده به شورا‌های حل اختلاف خوزستان افزایش و ۳۴ درصد از این پرونده‌های که قابل مصالحه بودند طی ۸ ماه گذشته با صلح و سازش مختومه شدند.

زبیدی نیا بر استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف تاکید کرد و گفت: فلسفه وجودی شورای حل اختلاف صلح و سازش اختلافات بین مردم است و لازم است با توجه به سیاست‌های قوه قضائیه بر رعایت حقوق شهروندی، جلب اعتماد و رضایت مردم، پیشگیری و کاهش از جرم و حل و فصل دعاوی بین مردم باید از ظرفیت بالقوه شورای حل اختلاف استفاده بهینه کرد.

میزان

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان اعدام رهایی از اعدام قصاص رهایی ۲۴ محکوم به قصاص از چوبه دار عبدالعباس زبیدی نیا شورا‌های حل اختلاف خوزستان پرونده‌های که قابل مصالحه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اعدام رهایی از اعدام قصاص شورا های حل اختلاف خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورا هم در نشست امروز درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ به اعضای شورا گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود: بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه ماده‌های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب هم در دستور کار دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران قرار دارد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لوایح اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب هم از دیگر دستورکار‌های نشست امروز شورای شهر تهران است.

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران هم در نشست امروز شورا رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!
  • سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت