Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - کمیته قانون گذاری پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) روز یکشنبه طرح قانونی را تصویب کرد که براساس آن خانواده مبارزان فلسطینی که در کرانه باختری دست به عملیات علیه صهیونیست ها می زنند از مکان زندگیشان اخراج می شوند.

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، پیش نویس لایحه اخراج خانواده مبارزان فلسطینی توسط نفتالی بنت رئیس حزب «خانه یهودی» ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، این قانون به نظامیان صهیونیستی اجازه می دهد تا خانواده فلسطینی های ساکن کرانه باختری را که علیه نظامیان و شهرک نشینان دست به عملیات می زنند طی یک هفته از اجرای عملیات از محل سکونتشان به مکان دیگری در کرانه باختری انتقال دهند.
پیش تر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته بود که دستور داده است تا خانه های مبارزان فلسطینی که در عملیات هفته گذشته مقاومت مشارکت داشته اند تخریب شود.
رژیم صهیونیستی روز گذشته خانه اسلام ابوحمید در اردوگاه الامعری رام الله در مرکز کرانه باختری را ویران کرد.
کرانه باختری رود اردن از هفته گذشته شاهد دور جدیدی از ناآرامی ها است،پنجشنبه هفته گذشته براثر عملیات مقاومتی دو جوان فلسطینی در کرانه باختری سه نظامی صهیونیست کشته شدند. این عملیات چند روز پس از آن انجام شد که در عملیات مسلحانه دیگری در همین منطقه، یازده صهیونیست زخمی شدند. در این درگیری ها تاکنون شش فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.
شبک**9365**1392

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رژيم صهيونيستي كرانه باختري عمليات مبارزان فلسطيني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عملیات تیراندازی علیه صهیونیستی‌ها در کرانه باختری

دریافت 12 MB کد خبر 6064168

دیگر خبرها

  • لحظه عملیات تیراندازی علیه صهیونیستی‌ها در کرانه باختری
  • عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری
  • مقام صهیونیست خواستار حمله به کرانه باختری مانند غزه شد
  • عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا/ چند صهیونیست زخمی شدند
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا
  • ۷ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به جنین
  • بازداشت 7800 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون
  • ممنوعیت خرید عمومی کالا‌های صهیونیست از سوی شورای شهر بروکسل
  • ایران سلاح به کرانه باختری ارسال می‌کند | تل‌آویو یکی از این محموله‌ها را توقیف کرده است