Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: به نقل از رویترز، مدیرعامل شرکت قطر پترولیوم اعلام کرد: این شرکت قصد دارد طی سال‌های آینده 20 میلیارد دلار در آمریکا سرمایه‌گذاری کند.

اخیرا قطر از اوپک خارج شده و خود را از تمام تبعات قانونی سرمایه‌گذاری در آمریکا رها کرده است.

سعد الکعبی نیز که یکی از سهامداران در قطر پترولیوم است نیز امروز می‌گوید: به زودی شرکای خارجی خود در ساخت قطارهای ال ان جی جدید را معرفی خواهد کرد اما وی می‌گوید: شاید قطر پترولیوم اجرای این پروژه را در صورتی که پیشنهادات جذابی دریافت نکند به تنهایی اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کعبی گفت: سخنان من را به یاد داشته باشید اگر ما پیشنهاد خوبی نداشته باشیم به تنهایی این پروژه را اجرا می‌کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: قطر سرمایه گذاری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیان ۴ میلیون دلاری شرکت پپسی در عمان به علت حمایت از رژیم صهیونیستی

به نقل از رسانه‌های عمانی، این خسارت پس از آن انجام می‌شود که مردم عمان کالاها و خدمات حامی رژیم صهیونیستی از جمله پپسی کولا را تحریم کردند.

به گزارش ایرنا، در چند ماه گذشته و پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه، درخواست ها برای تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی و حامیان آن در سراسر جهان افزایش یافت.

دولت مالزی نیز در ماه های نخست جنگ در غزه اعلام کرد که در راستای حمایت از فلسطین و در بحبوحه جنگ غزه، شرکت‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی و یا شرکت‌هایی که وعده پشتیبانی از این رژیم را داده‌ بودند، تحریم می‌کند.

در میان شرکت هایی که قرار بود تحریم شود، نام شرکت های مواد غذایی که حق امتیاز شرکت های آمریکایی را دارند نیز مشاهده می شد.

شرکت های غذایی مک دونالد و برگر کینگ از جمله شرکت هایی بودند که قرار بود هدف تحریم قرار گیرند.

براساس گزارش روز ۱۷ اکتبر ( ۲۵ مهر) گذشته و تنها ۱۰ روز از عملیات طوفان الاقصی، شرکت مک دونالد در سرزمین های اشغالی در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که هزاران غذا را مجانی برای نظامیان رژیم اسرائیل فراهم می کند.

شرکت برگر کینگ نیز روز ۲۳ اکتبر (اول آبان) برای نظامیان رژیم اسرائیل غذا فراهم کرد. همزمان شرکت مک دونالد مالزی در بیانیه ای اعلام کرد با شرکت "اسرائیلی" مک دونالد قطع رابطه می کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • صادرات ۱۳ میلیون دلاری مکمل و دارو‌های گیاهی
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • مطالبه ۲۶۳ میلیون دلاری برقی ایران از ترکیه
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده
  • زیان ۴ میلیون دلاری شرکت پپسی در عمان به علت حمایت از رژیم صهیونیستی
  • هزینه یک میلیارد دلاری آمریکا برای مقابله با حملات به کشتی‌ها در دریای سرخ
  • برنامه ریزی چین برای ساخت مرکز حمل و نقلی در ازبکستان جهت ارتقا مسیر تا اروپا