Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، در حمله هوایی ائتلاف موسوم به مقابله با داعش به رهبری آمریکا به مسجدی در روستای «بوخاطر» در حومه شرقی استان دیرالزور سوریه 17 غیرنظامی کشته شدند.
حملات ائتلاف ضد داعش به شهرستان «هجین» و مناطق اطراف آن در شرق استان دیرالزور که در اشغال این گروه است همچنان منجر به کشته شدن غیرنظامیان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش منابع محلی، جنگنده های ائتلاف مسجد روستای بوخاطر را که در کنترل داعش قرار داشت را بمباران کرده و در نتیجه آن 17 غیرنظامی کشته شدند.
نیروهای این ائتلاف در ماه گذشته نیز مساجد شهر هجین و منطقه سوسه از توابع این شهر را بمباران کرده بودند که باعث تلفات گسترده غیرنظامیان شده بود.

انتهای پیام /

183 / 156 سوریه آمریکا بمباران دیرالزور داعش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سوریه آمریکا بمباران دیرالزور داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت نفت پس از بمباران مواضع رژیم کودکش/ برنت ۹۰ دلار

قیمت نفت در روز جاری کاهش یافت. هر بشکه نفت برنت ۹۰ دلار و وست ۸۵ دلار قیمت گذاری شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با وجود اینکه پیش‌‎بینی می‌شد پس از اتفاقات ژئوپلوتیک در منطقه شاهد افزایش قیمت نفت باشیم امروز در اولین روز کاری از نظر جهانی پس از عملیات نظامی کشورمان علیه رژیم صهیونیستی کاهشی بود.

 

بنابراین گزارش،  قیمت دو شاخص برنت دریای شمال و وست تگزاس آمریکا پایین آمده است. قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۱۷ سنت معادل ۰.۱۹ درصد کاهش به ۹۰ دلار و ۲۸ سنت رسید.

 

همچنین نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۳۱ سنت معادل ۰.۳۶ درصد کاهش ۸۵ دلار و ۳۵ سنت معامله می‌شود. 

 

بنظر می‌رسد اصلی‌ترین دلیل این مهم واکنش آمریکا و تاکیدات چندباره دستگاه دیپلماسی آن برای ادامه نیافتن تنش و عدم همراهی با رژیم صهیونیستی در مقابله با ایران باشد. 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) کشته شدن ۱۳ غیرنظامی در حمله موشکی روسیه به اوکراین
  • ببینید | شهادت ۱۳ فلسطینی در دور جدید بمباران غزه
  • چرا آمریکا حاضر به بمباران ایران همراه اسرائیل نشد؟ پاسخ نظامی آمریکایی
  • چرا داعش تاکنون حتی یک تیر به اسرائیل شلیک نکرده؟
  • حمله آمریکا و انگلیس به غرب یمن
  • شمار شهدای جنگ غزه به 33هزار و 843 شهید رسید
  • اثبات استفاده اسرائیل از هوش مصنوعی برای کشتار غیرنظامیان
  • کاهش قیمت نفت پس از بمباران مواضع رژیم کودکش/ برنت ۹۰ دلار
  • کشته‌شدن ۹ غیرنظامی در درگیری‌های سودان
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا