Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@11:08:45 GMT

برای پنجمین مرتبه حراج شب یلدا بامیلو برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۸۶۶۳

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شب یلدا، در فرهنگ ایرانی شب همراه شدن با دوستان و آشنایان و سپری کردن طولانی‌ترین شب سال همراه با اعضای خانواده است. به همین دلیل بامیلو به عنوان اولین برگزارکننده حراج آنلاین خرید شب یلدا، این کمپین را از روز سه شنبه ۲۷ آذرماه  تا عصر روز جمعه ۳۰ ام آذرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌کند به این امید که کاربران بقیه ساعت روز را به تدارک میهمانی شب یلدا و گذراندن اوقات خود با خانواده سپری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حراج شب یلدا امسال در بامیلو با مجموعه‌ای از محصولات متنوع برگزار می‌شود. امسال کاربرانی که اپلیکیشن بامیلو را دانلود کنند و از طریق اپ خرید کنند علاوه بر اینکه از تخفیف‌های ویژه برخوردار خواهند بود؛ بدون استثنا هدیه‌ای شامل کد خرید از اسنپ فود، اسنپ تریپ و اسنپ کیو دریافت خواهند کرد.

امسال هم کالاهای متنوعی از مایحتاج روزمره خانواده‌ها، مواد غذایی، لوازم الکترونیک پرمصرف، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، ابزارآلات و ... با تخفیف‌های بالای ۵۰درصد در حراج شب یلدا ارائه خواهند شد. کاربران می‌توانند هر سه ساعت از محصولات ویژه این حراج که با علامت مخصوص یلدا مشخص شده‌اند، خریداری کنند.

بامیلو به عنوان مبدع و آغازگر حراج‌های اینترنتی در ایران در تلاش است تا شرایطی را برای همه ایرانیان فراهم کند تا با خرید آنلاین آشنا شوند. بامیلو با بیش از ۱۵۰۰۰ تامین‌کننده کالای در سراسر کشور، به یکی از بازارهای مهم ایران تبدیل شده است. بامیلو فضایی برای همه تولیدکنندگان ایرانی است تا بتوانند بدون محدودیت‌های مکانی و فارغ از مسافت‌ تولیدات خود را به همه مردم ایران معرفی و عرضه کنند.

۷۰ درصد از کالاهای منتخب در حراج شب یلدای بامیلو امسال جزو کالاهای ایرانی هستند. بامیلو معتقد است باید با ایجاد فرصت برای برندهای ایرانی در فضای دیجیتال به فروش بیشتر آنها کمک کرد و در کنار این فرصت، امکان خرید برای کاربران ایرانی در سراسر کشور را نیز فراهم کرد. در حراج شب یلدا، همه سفارش‌های بالای ۵۰هزار تومان به سراسر ایران رایگان ارسال می‌شود.

در بزرگترین حراج اینترنتی ایران، یعنی حراجمعه ۹۷ بامیلو، کاربران ایرانی رکورد خرید آنلاین در یک روز را شکستند. در حراجمعه بیش از ۷۰ میلیون بار از کالاهای مختلف در بامیلو بازدید شد و رشد ۵۰۰۰ درصدی فروش در یک روز را تجربه کرده است. بامیلو در حراجمعه سال ۹۷به ۶۲۵ شهر کالا ارسال کرده است. در این جشنواره نیز بامیلو با بیش از ۲۰۰ هزار کالای دارای تخفیف، همراه با کاربران فضای مجازی ایران به پیشواز بلندترین شب سال خواهد رفت.

کد خبر 4486614

منبع: مهر

کلیدواژه: بامیلو سفارش آنلاین شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تک رادار، در این ایمیل نوشته شده کاربران می توانند اثر انگشت یا قابلیت شناسایی چهره را با توجه به پشتیبانی دستگاه هایشان از این فناوری ها در پلی استور تنظیم کنند. هنگامی که این قابلیت ها ثبت شوند، هر بار که کاربر در فروشگاه دیجیتال خریدی انجام دهد از او خواسته می شود تا با نشانگرهای بیومتریک مذکور هویت خود را احراز کند.

این آپدیت روی موبایل ها ارائه شده و برای فعالسازی آن کافی است کاربر پلی استور را باز کند و سپس وارد بخش تنظیمات شود. درمرحله بعد کاربر باید گزینه Expand Purchase Verification را باز و احراز هویت بیومتریک را فعال کند.

البته گام نهایی این آپدیت در هفته های آینده تغییر می کند.

طبق ایمیل ارسالی، گوگل به کاربران اجازه می دهد از ویژگی های بیومتریک به جای وارد کردن پسورد حساب کاربری برای خرید استفاده کنند. هدف از ارائه این ویژگی فراهم کردن یک لایه ایمنی بیشتر برای محافظت در مقابل تراکنش های غیر مجاز در وضعیتی است که موبایل فرد در معرض خطر باشد.

کد خبر 6080911 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • زمانیکه ژاپنی‌ها برای خرید محصول کشاورزی ایران صف کشیدند! | تصویر
  • ژاپنی‌ها از ایران برنج خریدند/ عکس و قیمت
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • همکاری ازکی‌وام و بانی‌مد؛ تسهیل خرید اعتباری برای کاربران
  • پنج درس که باید از اولین حراج سکه مرکز مبادله در سال ۱۴۰۳ یاد گرفت
  • هجدهمین حراج حضوری شمش طلا با ۳۵۰ میلیون تومان وجه الضمان
  • خرید از کدام شعبه آمازون ؟ آمازون امارات یا آمازون آمریکا ؟