Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@15:29:05 GMT

لوانته، تسلیم محض برابر نبوغ مسی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۸۶۸۲

به گزارش پارس نیوز، 

بارسا با علم به اینکه سویا، اتلتیکو و رئال بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و فاصله را کمتر کرده اند، امشب پای به زمین لوانته گذاشت.

میزبان بازی را بهتر شروع کرد و در سی دقیقه اول چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد. یک بار هم بواتنگ توپ را به تیرک دروازه بارسا زد اما دقیقه 35 مسی با نبوغ خود و یک پاس گل هوشمندانه باعث شد تا سوارز بر خلاف روند بازی بارسا را یپش بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشت دقیقه بعد نیز مسی روی پاس بوسکتس و فراری جانانه با گلر لوانته تک به تک شد و توپ را از بین پاهای او عبور داد تا در یک بازه زمانی اندک، کار لوانته را تقریبا تمام کند.

این دوازدهمین گل مسی در لالیگا بود و حالا به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار دارد. او هنوز یک نیمه دیگر نیز فرصت دارد تا بر تعداد گل هایش بیفزاید.

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی زمین لالیگا جدول بازی جدول زمین لالیگا پارس لوانته پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا بود و موفق شد در یک بازی تماشای و جنجالی با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد. 

شاگردان کارلو آنچلوتی که هفته گذشته 120 دقیقه برابر منچسترسیتی بازی کرده و با پیروزی برابر این تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بودند، امیدوار بودند که بتوانند در این دیدار هم با غلبه برابر بارسا اختلاف امتیازشان را در صدر جدول لالیگا زیاد کنند و در یک قدمی قهرمانی قرار بگیرند. 

رئال در بازی رفت این فصل هم موفق شده بود با درخشش جود بلینگام به پیروزی برسد و بازی فینال سوپر جام که برابر حریف قدیمی برگزار شده بود را هم با برد پشت سر گذاشت و جام قهرمانی را بالای سر برد و شب گذشته توانست برای سومین بار متوالی در طول یک فصل برنده میدان باشد. 

این اتفاقی است که پس از 88 سال بار دیگر تکرار می‌شود و بارسا در طول این هشت سال هرگز در یک فصل در سه ال‌کلاسیکوی متفاوت شکست نخورده بود. به نظر می‎‌رسد که ژاوی در تقابل با رئال چندان ماهر نیست و روزهای سختی که روی نیمکت بارسا تجربه کرده هنوز به پایان نرسیده است.

دیگر خبرها

  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • فهرست بارسا برای ال‌کلاسیکو با دو غایب