Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ گفته می‌شود اخیرا هاروی وینشتاین ادعا کرده که با جنیفر لارنس بازیگر سرشناس و برنده اسکار آمریکایی هم رابطه غیر اخلاقی داشته و این ارتباط بوده که منجر به گرفتن اسکار توسط خانم بازیگر شده است. این موضوع اما با اعتراض لارنس همراه بود. بازیگر مجموعه فیلم های «مردان ایکس» و «بازی های گرسنگی» اخیرا در صحبت هایی ادعاهای هاروی وینشتاین را سراسر کذب خوانده و اعترافات او را تاکتیک جدیدی در راستای یغماگری آقای تهیه کننده دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لارنس تاکنون چهاربار به خاطر فیلم های «استخوان زمستان»، «کتاب بارقه امید»، «کلاهبرداری آمریکایی» و «جوی» نامزد اسکار شده و تنها در سال 2012 به خاطر فیلم «کتاب بارقه امید» توانسته این جایزه را به خودش اختصاص دهد. از میان چهار فیلم ذکر شده فقط «کتاب بارقه امید» است که با سرمایه و قدرت کمپانی وینشتاین ساخته شده و همین موضوع باعث شده تا هاروی وینشتاین ادعا کند به خاطر ارتباط با او لارنس در مراسم اسکار موفق شده است. اگر این موضوع به تایید برسد دامنه رسوایی اخلاقی آقای تهیه کننده می تواند به بسیاری از اعضای آکادمی هم سرایت کند که رای هایشان را به کسی داده اند که هاروی وینشتاین دستور داده است.

منبع:تسنیم

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی رسانه رسوایی سرمایه مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟

عصر ایران - روز گذشته دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیر تتلو برگزار شد و طی آن تتلو ضمن اعترافات خود به خانم بازیگری اشاره کرد که به تحریم او ترانه ای را خوانده که یکی از موارد اتهامی او است.   در این رابطه برترین ها نوشت: گزارش دادگاه تتلو در شماره امروز روزنامه جام جم (متعلق به صداوسیما) بازتاب داشت و نکته‌ای که در این باره مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت، سانسور نام «سحر قریشی» در مطلب این روزنامه و استفاده از کلمه «خانم بازیگر» بود.

سحر قریشی و تتلو در ترکیه   به این ترتیب مشخص شد که منظور از خانم بازیگر در اعترافات تتلو »سحر قریشی» است. بازیگری که پس از رفتن به ترکیه مدتی رابطه ای عاطفی با تتلو برقرار کرد که البته گفته می شد بیشتر برای کشاندن پای تتلو به سایت های شرط بندی بوده است.   البته گفتنی است که در گزارش سایر رسانه ها هم از این دادگاه به عنوان «خانم بازیگر اکتفا شد. چنانکه در گزارش اعتراف تتلو در این مورد آمده است:  « ... در آن بازه [اغتشاشات سال ۱۴۰۱] یکی از بازیگران زن کشور که اکنون ساکن ترکیه است. من را تحریک کرد تا آهنگی درست کنم. البته بعد‌ها متوجه اشتباهم شده و این اهنگ را پاک کردم.»   تتلو در دادگاه دوم   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟ (+عکس)
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟
  • تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس