Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@06:27:37 GMT

طارمی در بین ۱۰ گلزن برتر فوتبال قطر در ۲۰۱۸

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۸۹۴۶

طارمی در بین ۱۰ گلزن برتر فوتبال قطر در ۲۰۱۸

مهاجم ایرانی الغرافه در بین ۱۰ گلزن برتر فوتبال قطر در سال ۲۰۱۸ قرار گرفت.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از استاد الدوحه، تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی تنها دو هفته دیگر باقی مانده است. روزنامه استاد الدوحه در گزارشی از ۱۰ گلزن برتر فوتبال قطر که بیشترین گل را با تیم های باشگاهی خود در سال ۲۰۱۸ در همه رقابت‌ها به ثمر رسانده‌اند سخن به میان  آورد که نام طارمی هم در بین آنها به چشم می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صدر این فهرست بغداد بونجاح، مهاجم الجزایری السد به چشم می‌خورد که توانسته با پیراهن تیمش در رقابت‌های مختلف ۵۲ گل به ثمر برساند.

بعد از او یوسف العربی، مهاجم الدحیل است که ۴۱ گل به ثمر رسانده است و مهدی طارمی مهاجم ایرانی الغرافه هم با زدن ۱۷ گل در رقابت‌های مختلف در رده هشتم این فهرست ۱۰ نفره جای دارد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، طارمی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر عملکرد ناامید کننده‌ای از خود نشان داده و نتوانسته انتظارات را برآورده کند. رسانه‌های  قطری پیش از این به انتقاد از طارمی پرداختند و هواداران الغرافه هم خواستار جذب بازیکن سرشناس تری هستند و این باعث شده تا احتمال جدایی این بازیکن از الغرافه زیاد باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الغرافه قطر مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوضاع عجیب فوق‌ستاره فوتبال ایران در اروپا!

به گزارش "ورزش سه"، پس از مطرح شدن اخبار انتقال طارمی به اینترمیلان و امتناع ستاره ایرانی از تمدید قرارداد با پورتو، مطابق انتظار شرایط این بازیکن در تیمش متزلزل شد اما میزبان کنار رفتن او از تفکرات تاکتیکی کونسیسائو تا حدود بسیار زیادی غیرمنتظره بود.

طارمی که هشت مسابقه از 26 بازی این فصل تیمش در لیگ پریمیرا را در کل از دست داده، در هفده بازی دیگر تنها سیزده بار به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیمش قرار گرفته است و یک بار به کلی بازی نکرده است.

او در این هفده مسابقه تنها سه گل زده و یک پاس گل داده و از اتفاق چهار بار با پورتو شکست را تجربه کرده است. چهار باری که تمام شکست های این تیم را شامل شده و در واقع پورتو در بازی هایی که این مهاجم به میدان نرفته، شکست ناپذیر بوده است.

طارمی که این هفته با آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا روبرو شد و برای دقایقی در ترکیب تیمش به میدان رفت، هرچه به مقطع پایانی فصل نزدیک تر می شود، سهم کمتری در اندیشه های تاکتیکی سرمربی موفق پورتو پیدا می کند که بی تردید این موضوع با جدایی اش در پایان فصل، بی ارتباط نیست.

دیگر خبرها

  • پیروزی خاتون بم مقابل ملوان
  • نخستین گل علیپور، غیبت طارمی و پیروزی پورتو
  • نبرد سخت پنج گلزن برتر لیگ در سن‌سیروس انزلی
  • چهره‌های سال پرماجرا | ۵ شخصیت خبرساز فوتبال ایران در ۱۲‌ماه گذشته چه کسانی بوده‌اند؟
  • هازن هوتل سرمربی وولفسبورگ شد
  • غیبت چهار گلزن برتر لیگ برتر در تیم ملی
  • پایان رقابت یورگن کلوپ و پپ گواردیولا در فوتبال انگلیس
  • اوضاع عجیب فوق‌ستاره فوتبال ایران در اروپا!
  • تصمیم ناباورانه سرمربی پورتو علیه طارمی در شب گلباران رقیب
  • رقابت تیمهای خوزستان درلیگ برتر فوتبال