Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: با تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل کتابخانه مرکزی اسفراین، این پروژه تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسفراین؛ حسین فرخنده، شب گذشته (۲۵ آذرماه) در دیدار با فرماندار اسفراین اظهارداشت: بهره برداری از کتابخانه مرکزی به علت مشکلات به وجود آمده برای پیمانکار  هنوز بهره برداری نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به طولانی شدن روند بهره برداری از کتابخانه مرکزی اسفراین افزود: افتتاح این کتابخانه یکی از دغدغه های اداره کل است و رایزنی برای تامین اعتبار باقی مانده این طرح با وزیر ارشاد انجام شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نگاه این اداره کل در برنامه ریزی، شهرستان محوری است، اظهارداشت: در این راستا با استفاده از منابع استانی و ملی فعالیت های سازنده ایجاد شده است.

 

فرخنده افزود:  از جمله اقدامات سازنده در این حوزه اجرای جشنواره های  استانی در شهرستان هاست.

 

وی با اشاره به ابلاغ تفاهم نامه "گذر فرهنگی" از سوی وزارت ارشاد برای استانها و شهرستانها گفت: این تفاهم نامه به شهرداران  استان ارسال شده است.

 

فرخنده  افزود: در این طرح در مکان های عمومی که تجمع افراد زیاد و محل گذر مردم  است برای ارائه هنر هنرمندان در فضایی که از سوی شهرداری ها می تواند فراهم شود قابل اجراست.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، همچنین وجود مفاخر و مشاهیر فراوان  را از مزیت های نسبی اسفراین  ذکر کرد و گفت: معرفی و شناسایی مفاخر و مشاهیر بزرگ شهرستان و وصل شدن به این  ریشه های فرهنگی و علمی به مواجهه منطقی جوانان با تغییرات برق آسای جامعه امروز کمک می کند.

 

طاهر رستمی، فرماندار شهرستان اسفراین نیز در این دیدار با بیان اینکه در معرفی مفاخر و مشاهیر بزرگ شهرستان کوتاهی شده، گفت: از مطالبات ما معرفی مفاخر و مشاهیر شهرستان است که به شناخت شهرستان و  استان کمک می کند.

 

وی با بیان اینکه با نماد سازی مشاهیر و مفاخر می توان جوانان را به سمت این نخبگان سوق داد و در آینده شاهد مشاهیر بیشتری در شهرستان باشیم، از برگزاری بزرگداشت  "ابوالعباس اسفراینی" از مشاهیر این شهرستان در  دوره  غزنویان، در نیمه نخست  سال 98 خبر داد  و گفت: رسانه ها در معرفی مشاهیر شهرستان ورود کنند.

 

رستمی با گلایه از طولانی شدن  روند بهره برداری از کتابخانه مرکزی اسفراین  گفت: بخش زیادی از کار این کتابخانه انجام شده و مشکل تجهیزاتی گرمایشی و سرمایشی این کتابخانه باقی مانده که منتظر تامین اعتبارات است.

 

وی افزود: این پروژه  از مطالبات مردمی است و  باید تلاش کنیم حتما این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

 

 

پایان پیام/639

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران مجلس بیرجند نماز جمعه دولت شیراز هرمزگان خراسان جنوبي تجلیل از پژوهشگران آران و بیدگل فرماندار اسفراین مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: برای ساخت این مدرسه ۶ میلیارد تومان هزینه از آورده خانواده مرحوم حبیب اله شاه ویسی و اعتبارات نوسازی مدارس استان هزینه شده است.

ابراهیم مرادی گفت: مساحت این مدرسه ۴۲۰ متر مربع است.

وی افزود: با اضافه شدن این ۶ کلاس بخشی از نیاز دانش آموزان ابتدایی شهرک بهاران بر طرف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۴ بازار میوه در اصفهان تا پایان تابستان ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده