Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@01:11:56 GMT

راه یابی 64 اثر به مرحله نهایی جشنواره ققنوس

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۹۰۵۸

راه یابی 64 اثر به مرحله نهایی جشنواره ققنوس

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هوشنگ جاوید نماینده هیئت داوران در اختتامیه سومین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس گفت : آثار زیادی به این جشنواره ارسال شده بود , که ۶۴ اثر حائز رتبه شدند.

وی افزود :  هنر متعهد موجب پویایی جامعه و بالندگی انسان های آن می شود و امیدواریم این جشنواره در راستای ترویج آرمان‌های انقلاب گام های موثری برداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک روش مسئول بسیج دانشجویی کشور نیز  با اشاره به تعامل دستگاههای فرهنگی و هنری در برگزاری این جشنواره دانشجویی گفت : این دوره جشنواره به میزبانی مازندران در دانشگاه پیامبر اعظم ساری برگزار شد و تلاش شد در قالب جشنواره فرصت ارائه آثار خلاقانه دانشجویی فراهم شود .

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و بیان آرمان های انقلابی در قالب آثار هنری افزود : امروز جریان های مطالبه گر دانشجویی در قالب هنر باید مطالبه گری برای رفع مشکلات کشور داشته باشند .

نیک روش گفت : جنبش های دانشجویی همواره پیشگام حل مشکلات مردم بوده است .

یوسفی دبیر جشنواره هم گفت : در دومین و سومین جشنواره ققنوس 3 هزار اثر منتخب در زمینه هنرهای تجسمی ، انیمیشن ، فیلم کوتاه ، شعر ، داستان و مستند به این جشنواره ارسال شد , که در پایان 64 اثر منتخب به مرحله نهایی راه یافتند .

وی با اشاره به اینکه از ۲۳ استان کشور در  این جشنواره شرکت‌کننده داشتند , افزود : ۱۸ استان برگزیده شدند که نشان از استعدادهای قابل توجه دانشجویان سراسر کشور دارد.

یوسفی گفت : استان لرستان با 7 برگزیده، استان البرز با 6 برگزیده و استان‌های اردبیل و ایلام با پنج برگزیده رتبه‌های اول تا سوم جشنواره را در بخش برگزیده‌ها به خود اختصاص دادند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد

سازمان لیگ زمان برگزاری قرعه‌کشی دور یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور را تعیین کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) از ساعت 14 روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرده‌اند.

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی