Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ گرامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس از بخش‌های مختلف خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان فارس بازدید و در جریان فعالیت‌های آن قرار گرفت.

در این دیدار که رئیس باشگاه خبرنگاران جوان فارس و خبرنگاران حضور داشتند سرهنگ حمیدرضا گرامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با اشاره به اینکه این استان بیش از ۱۴ هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است، اظهار کرد: فارس جزو استان‌هایی است که در دوران جنگ دو لشکر سپاه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در طول ۱۰ ماه گذشته تاکنون ۸۵۰ سوژه شناسایی شده است که نزدیک به ۶۰ سوژه سناریونویسی شده و در مرحله تصویربرداری است.

سرهنگ حمیدرضا گرامی اضافه کرد: در زمینه تاریخ دفاع مقدس ۱۷۰ عنوان پژوهش از گردان ها، تیپ ها، لشکر‌ها مشخص شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس تصریح کرد: تاکنون یک هزار و ۴۰۰ مدخل شناسایی شده و در حوزه جغرافیا، شهدا، اشخاص و مسائل فرهنگی و اجتماعی و کتابی مرجع است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه تالیفات سال گذشته ۳۵ عنوان چاپ شده است، افزود: امسال ۴۰ عنوان آماده چاپ است.

سرهنگ حمیدرضا گرامی با اشاره به اینکه معرفی سرداران شهید فارس در دوران دفاع مقدس باید قوی‌تر صورت گیرد، ادامه داد: از جمله این شهدا، شهید جاوید سردار تنگه احد است که به عنوان شهید شاخص راهیان نور کشور انتخاب شده و برنامه ریزی‌هایی در این خصوص صورت گرفته است.

در این دیدار کوروش مسعودمنش رئیس باشگاه خبرنگاران جوان و سرهنگ گرامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس بر تعامل بیشتر با یکدیگر و معرفی شهدای دوران دفاع مقدس تاکید کردند.

انتهای پیام/چ

حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در باشگاه خبرنگاران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، اسماعیل عسگری افزود: ۱۷۷ گلزار شهید در استان ساماندهی شده و ۵۶ اماکن مقدس در دست اقدام است.
وی با اشاره به نقش ویژه عشایر در دفاع از کشور، خاطرنشان کرد: مقرر است در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری یادواره شهدای شاخص عشایری چهارمحال و بختیاری با هدف شناسایی بیشتر این شهدا برگزار شود..
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: سردار شهید الیاس ارجمند فرمانده اطلاعات-عملیات تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) و دانش آموز شهید ظفر خالدی به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۳ کشور انتخاب شده‌اند و کوچکترین رزمنده دفاع مقدس محور این یادواره است.

دیگر خبرها

  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد