Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@08:44:12 GMT

مدارس عشایری شیروان به امکانات رایانه ای تجهیز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۹۲۴۵

مدارس عشایری شیروان به امکانات رایانه ای تجهیز شد

بجنورد- ایرنا- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: مدارس عشایر شیروان به امکانات رایانه ای تجهیز شد و در این راستا 23 دستگاه لپ تاپ، 30 دستگاه کامپیوتر و تعدادی میکروسکوپ در اختیار این مدارس قرار گرفت.

عصمت بدخشان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در سال های اخیر تجهیزات رایانه ای خوبی در اختیار مدارس عشایر این شهرستان قرار گرفته است گفت: با توجه به نیاز مدارس، خریداری رایانه لازم بود تا دانش آموزان عشایری هم مانند سایر دانش آموزان مدارس دیگر با فناوری روز آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدخشان با اشاره به تجهیزات خوابگاهی فرسوده مدارس عشایری این شهرستان افزود: همچنین در این خصوص تعدادی ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی و غیره برای 9 مدرسه شبانه روزی دخترانه و پسرانه در این شهرستان خریداری شد.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه برای خرید تجهیزات آموزشی و خوابگاهی مدارس عشایری این شهرستان یک میلیارد و 700 میلیون ریال از محل اعتبارات معاونت آموزش ابتدایی هزینه شده است گفت: خریداری بیشتر تجهیزات آموزشی در دستور کار قرار دارد و برای تامین بسترهای مناسب تعلیم و تربیت دانش آموزان عشایر تلاش خواهیم کرد.
هم اکنون این شهرستان یکهزار و 333 دانش آموز عشایری دارد که در 104 آموزشگاه ابتدایی، متوسطه اول و دوم و شبانه روزی تحصیل می کنند.
7186/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي مدارس عشايري تجهيزات رايانه شيروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس استان بوشهر برای اسکان مهمانان نوروزی تجهیز شدند

احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های پرورشی، فرهنگی و علمی در مدارس اظهار داشت: سال جاری کار‌های مهمی در آموزش و پرورش استان بوشهر اجرا شد که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی اضافه کرد: برای اسکان مسافران کلاس‌های درس در مدارس تجهیز شده که از خدمات آموزش و پرورش استان بوشهر قدردانی می‌شود.

استاندار بوشهر اقدامات سال تحصیلی جاری در حوزه فرهنگی و معنوی در مدارس استان را درخور تحسین دانست و بیان کرد: امسال در عرصه اردو‌های راهیان نور و توسعه و پیشرفت با همکاری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر اقدامات مهمی انجام شد.

محمدی‌زاده حضور شهدای گمنام و استقبال از آنان توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های مهم آموزش و پرورش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس است که استقبال از شهدای گمنام یکی از اقدامات مهم و موثر فرهنگی بود که در سال تحصیلی جاری در مدارس انجام شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با قدردانی از همه کسانی که با آموزش و پرورش استان بوشهر به‌عنوان نقطه کانونی و مشترک همه به عنوان زیرساخت نسلی و آینده جامعه همکاری می‌کنند، گفت: سال آینده به‌عنوان سال آموزش و پرورش استان بوشهر نامگذاری شده و بیشترین توجه در موضوعات مختلف به ویژه در حوزه آموزش و پرورش متمرکز می‌شود تا ان‌شاء‌الله یک آموزش و پرورش بالنده، معلم و دانش‌آموز خوب داشته باشیم.

وی یکی از فرصت‌های مهم فراهم شده توسط دولت آیت‌الله رئیسی را استخدام قابل توجهی معلم و دبیر در کشور از جمله استان بوشهر دانست و تصریح کرد: خوشبختانه استان بوشهر یک‌هزار و ۱۵۱ نفر سهمیه استخدامی معلم و دبیر دارد که مراحل جذب این تعداد در حال اجرا است و بخشی از آزمون کتبی آن انجام شده و بخش دیگر از آزمون هم در اوایل سال آینده گرفته و سپس مصاحبه انجام می‌شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: جذب این تعداد معلم و دبیر فرصت خوبی است که آموزش و پرورش استان بوشهر بتواند نیاز خودش را با تأمین معلم و دبیر جبران کند.

وی از همه دانش‌آموختگان استان بوشهر دعوت کرد در آزمون‌های بعدی که در ۲۷ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار می‌شود شرکت و از این فرصت برای استخدام در آموزش و پرورش استفاده و به جامعه و نسل آینده خدمت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • مدارس استان بوشهر برای اسکان مهمانان نوروزی تجهیز شدند
  • ۹۶ کلاس در مهاباد برای اسکان فرهنگیان تجهیز شد
  • برگزاری طرح ملی دادرس در شهرستان رزن
  • تجهیز بیمارستان شهدای هندیجان به دو دستگاه سی تی اسکن و رادیولوژی دیجیتال
  • برپایی نمایشگاهی از دست ساخته‌های دانش آموزان در فسا
  • اجرا شدن طرح شهید همت درخراسان رضوی
  • تجهیز ۴۰ اردوگاه دانش آموزی به تجهیزات ورزشی
  • اختصاص بودجه ۴۰ میلیاردی برای تجهیز مدارس عشایری
  • شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل و جذب آن‌ها در نظام آموزشی
  • شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل و جذب آنها در نظام آموزشی