Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سومین مراسم سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «امیر لطفی» پنجشنبه ۲۹ آذرماه برگزار می‌شود. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سومین مراسم سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «امیر لطفی» پنجشنبه ۲۹ آذرماه برگزار می‌شود.
این مراسم روز پنجشنبه ۲۹ آذرماه از ساعت ۱۴:۳۰ با حضور خانواده شهید بر سر مزار وی در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین مومنی و مداحی و مداحی جعفر عرب نژاد همراه خواهد بود.

امیر لطفی از نیرو‌های بسیجی مدافع حرم بود که در آبان ماه سال ۶۵ متولد شد او سال ۹۴ همزمان با شهادت امام حسن عسکری (ع) در حلب سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید مدافع حرم مدافع حرم دفاع از حرم شهادت سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین درخشان ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه خرداد ماه سال جاری مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود، ابراز داشت: هدف از برگزاری این اجلاسیه شناسایی شهدای امدادگر و تقدیر از آنها است.

وی ضمن بیان اینکه یاد و خاطره شهدا را باید زنده نگه داشت، افزود: امدادگران در عرصه‌های مختلفی حضور دارند که جانبازی آخرین یادگار امدادگری آنها است و امروز وظیفه ما که به بهترین شکل مورد تکریم واقع شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تعداد شهدای امدادگر در کل کشور دو هزار و ۵۰۰ نفر است، ابراز داشت: برگزاری یادواره‌ای نیز در تهران برای همه این افراد در دست اقدام است.

درخشان در ادامه تصریح کرد: آخرین شهدای امدادگر مربوط به شهادت دو نفر از امدادگران استان سمنان در حادثه تروریستی شهر کرمان بوده است.

وی افزود: امدادگران حضور فعال در حوزه سلامت، درمان، حوادث جاده‌ای و غیره دارند و امروز باید به واسطه برگزاری این اجلاسیه بهانه‌ای برای تقدیر از آنها است.

کد خبر 6079773

دیگر خبرها

  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در خرمشهر + تصاویر
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • مراسم تکریم خانواده شهید ملک‌مکان در هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • عکس| سلفی جدید منوچهر هادی در یک مراسم خاص
  • برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت شهید موذن در بیرجند
  • مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان برگزار شد
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم
  • مراسم ختم پدر شهیدان والامقام خرسندیان
  • سالگرد شهادت صیاد شیرازی در بندرانزلی برگزار شد