Web Analytics Made Easy - Statcounter

دراین اردوی تفریحی باحضور بسیجیان نوجوان وجوان درمنطقه قبله ای از مناطق اطراف مسجدسلیمان برگزارشد ،حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدی فرمانده پایگاه بسیج شهید مسلم حاتمی وامام جماعت مسجد الله اکبر درجمع پرنشاط بسیجیان دراین اردوی تفریحی ضمن بیان سخنانی درخصوص رعایت اخلاق بسیجی درجوانان ونوجوانان عنوان کرد:

مسئولین نمونه جامعه معمولا از بچه های اهل مسجد هستند وبرای تعدادی از جوانان ونوجوان جامعه ماحضور درمسجد برای آن ها لذت خاصی دارد که به بدون هیچ چشمداشتی وباخلوص نیت خود دراین مکان مقدس حضور پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح توسعه مسجد روستای چیچک در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار سلماس  در این آیین گفت: طرح توسعه مسجد روستای چیچک  از امسال در مساحت حدود ۴٠٠ مترمربع اجرایی میشود.

کاظمی  افزود: طرح قدیم مسجد ۱۸٠ متر مربع بود که در حال حاضر با افزایش عرصه ساخت خانه عالم، آبدارخانه و سرویس بهداشتی توسعه پیدا می کند.

وی با اشاره به هزینه کرد حدود۷ میلیارد تومان  برای ساخت طرح جدید مسجد گفت: این میزان اعتبار از محل کمک های مردمی و خيران تامین می شود.

او اضافه کرد: علاوه بر برگزاری نمازهای یومیه، اجرای برنامه های ملی و مذهبی، برگزاری نشست های فرهنگی و بصیرتی، برنامه های تبلیغی و دوره های تلاوت قران از جمله برنامه هایی است که مردم روستا در محل مسجد از آن بهره مند می شوند.

روستای چیچک سلماس ۸۵٠نفر جمعیت  دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود
  • قابی خاطره انگیز از اردوی مذهبی و تفریحی نوجوانان در شهرک شهید کلاهدوز آزادشهر
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • آغاز طرح توسعه مسجد روستای چیچک در سلماس
  • برپایی اردوی یک روزه بسیجیان خوی با عنوان طرح صالحین + تصاویر
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی و انتخابی خوزستان