Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سال 2018 که اکنون رو به پایان است، تصاویر و خاطرات به یاد ماندنی‌ای برجای گذاشت که ارزش یادآوری دارد و باید جایزه ویژه‌ای را به او داد. برخی از اقدامات ملانیا غیرقابل توجیه است و حتی او را مجبور کرده به خاطر آنها عذرخواهی کند.

در ادامه چهار اقدام غیرقابل توجیه ملانیا در سال ۲۰۱۸ را از نظر می‌گذرانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1- پوشیدن ژاکتی با یک نوشته مبهم

در ماه ژوئن خانم ترامپ به تگزاس رفت تا از اردوگاه مهاجران مکزیکی دیدن کند.کمی قبل‌تر از این دیدار خانم ترامپ اعلام کرده بود که سیاست همسرش در مورد مهاجران را دوست ندارد اما پس از پرواز هواپیما به تگزاس، ملانیا با ژاکتی که روی آن نوشته شده بود، «من واقعاً اهمیت نمی‌دهم، شما چطور؟» ظاهر شد و چیزی که برداشت شد، شکست حماسی ملانیا ترامپ بود.

2-تصویر استعمارگر در کنیا

بانوی اول ایالات متحده آمریکا در جریان بازدید از پارک حیات‌وحش کشور کنیا، کلاه سفیدایمنی که در آفریقا به عنوان نماد استعمارگران قرن ۱۹ شناخته می‌شود، بر سرگذاشت و همین امر او را به سوژه تازه منتقدان خانواده ترامپ بدل کرد.

نوع کلاه ایمنی مورد استفاده خانم ترامپ، در قرن ۱۹ توسط کاشفان اروپایی مناطق دوردست آسیا، آفریقا و خاورمیانه استفاده می‌شد و با وجود این که سپس مورد استفاده نیروهای نظامی نیز قرار می‌گرفت ولی همچنان به عنوان نماد ظلم و ستم شناخته می‌شود.

3-چهره ملانیا هنگام ملاقات با پوتین

چهره ملانیا ترامپ هنگام دست دادن با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، در آغاز نشست هلسینکی، توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد. ملانیا، هنگام دست دادن با پوتین لبخند می‌زند اما در مقابل دوربین حالت چهره او به شدت تغییر می‌کند. کاربران توییتر علت این تغییر ناگهانی چهره ملانیا را ترس عنوان کرده‌اند.

4-طراحی قرمز و رنگ خون ملانیا برای کریسمس

طراحی کاخ سفید به دست ملانیا به مناسبت کریسمس انتقادات زیادی را در پی داشت. خیلی‌ها این طراحی را وحشتناک و همانند فیلم‌های ترسناک می‌دانند و نام این آرایش را «داخلی خونین» گذاشتند و یا حتی شبیه کارواش خودرو تعبیر کردند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ملانیا ترامپ ترامپ کنیا استعمار ظلم تگزاس عکس صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد

سرمربی پرتغالی الهلال اشتباه‌های داوری را دلیل ناکامی تیمش برابر العین و حذف از لیگ قهرمانان آسیا دانست.

به گزارش مشرق، الهلال، مدعی بزرگ و شانس اصلی قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بود اما این تیم پرستاره و متمول عربستانی از صعود به فینال این رقابت‌ها بازماند. الهلال در دیدار برگشت برابر العین در بازی برگشت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید اما شکست چهار بر دو در بازی رفت باعث شد تا تیم پرستاره عربستانی بر خلاف پیش‌بینی‌ها از صعود به فینال بازبماند.

به نوشته سعودی‌اسپورت، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، در نشست خبری پایان بازی برابر العین گفت: داوری پنالتی ما را در دقیقه ۴۶ نگرفت که اگر آن پنالتی گرفته می‌شد روند بازی کاملا تغییر می‌کرد. اشتباه‌های داوری باعث شد تا به هدفمان نرسیم.

او ادامه داد: ۱۰ فرصت مسلم گلزنی در این دیدار داشتیم اما تنها دو گل به ثمر رساندیم. بازیکنان برای صعود به فینال نهایت تلاش‌شان را به کار گرفتند. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما بدشانس بودیم. نبود میتروویچ و نیمار در این بازی تاثیر داشت و با این دو بازیکن شرایط خط حمله تیم متفاوت می‌شد. تغییراتی را در ترکیب تیم به وجود آوردم. با آنکه فرصت‌های خوبی را خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم.

ژسوس همچنین به انتقاد از بازیکنان العین پرداخت و آنها را به وقت‌کشی متهم کرد. او گفت: بازیکنان العین برای کشتن وقت بازی خود را به زمین می‌انداختند و ریتم بازی را خراب کردند. بخش زیادی از وقت بازی به خاطر چنین حرکاتی گرفته شد. از این ناکامی واقعا ناراحتم؛ با این حال به بازیکنان گفتم که سرتان را بالا بگیرید.

سرمربی الهلال در پایان گفت: هر چند که در لیگ قهرمانان آسیا ناکام بودیم و حذف شدیم اما هنوز فرصت کسب دو جام را داریم. در لیگ عربستان شانس اصلی قهرمانی هستیم و در جام حذفی هم می‌توانیم به قهرمانی برسیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه
  • چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم
  • تصاویر نجومی سوم اردیبهشت (۲۲ آوریل)