Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- ارنستو والورده، سرمربي بارسلونا به پيروزي تيمش مقابل لوانته واکنش نشان داد.
به گزارش آريا، والورده گفت:
بازي سختي بود. لوانته خيلي خوب و قدرتمندانه بازي را شروع کرد. به خاطر مصدوميت نلسون مجبور شديم دست به تغيير سيستم بزنيم. لوانته موقعيت‌هايي داشت و بايد در دفاع مواظب مي‌بويدم. با زدن گل اول همه چيز عوض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا به دردسر افتاديم. دمبله در آن پست راحت نبود اما علي رغم همه مشکلات، عملکرد خوبي داشت. هر چه از زمان بازي مي‌گذشت، بهتر و بهتر مي‌شديم.  
گلزني مسي و سوارز؟ خب آنها هر دو فوق العاده‌اند اما بيشتر از اين به خاطر اين خوشحالم که ما فصل پيش 5-4 باختيم. لوانته تيم فوق العاده‌اي است و براي بردنش به سختي تلاش کرديم تا در بهترين فرم قرار داشته باشيم. نيمکت نشيني کوتينيو؟ به بهترين نحو ترکيب را مديريت خواهيم کرد. مشکل داشتن گزينه‌هاي زياد روي نيمکت نيست، مشکل مثلا اين است که امشب دفاع راستي در تيم نداشتيم. مسي؟ واقعا نمي‌دانم چطور او را توصيف کنم. اين سوال از همه تکراري‌تر شده. مسي قلب بازي ما است و فقط بايد از داشتن او لذت ببريم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: والورده مسي بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم

بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته بودند که باواریایی‌ها با تک گل یوسوا کیمیشه به برتری 1-0 دست یافتند.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها

  • صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم
  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم
  • انریکه: با حضور آرائوخو هم می‌توانستیم بارسلونا را ببریم؛ کارت قرمز عادلانه بود؟ ندیدم!
  • تنها غایب سپاهان در دربی اصفهان
  • درویش: همه بازی‌ها را ببریم قهرمانیم