Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری بسیج در مهدیشهر، کارگاه آموزشی کار آفرینی و کسب و کار نوین ویژه سرگروه‌های قرض الحسنه به مدت دو روز در حسینیه ثار الله سپاه مهدیشهر برگزار شد.
گفتنی است هدف از برگزاری این برنامه بالا بردن اطلاعات و آگاهی افراد بسیجی از ایجاد شغل‌های نوین با ارائه خلاقیت و نو آوری جهت جذب افراد بیشتر با توجه به هزینه کمتر و در مدت زمان کم و بازدهی بیشتر مد نظر این طرح می‌باشد که با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان و بسیج سازندگی سپاه ناحیه مهدیشهر برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر

مقیمی رئیس پایگاه بسیج خواهران اشکذر در گفت و گو گفت: محفل انس با قرآن و جزء خوانی این کتاب آسمانی در ماه رمضان به همت پایگاه‌های بسیج این شهرستان در اشکذر برگزار می‌شود.

او بیان کرد: مراسم احیا این شهرستان نیز در حسینیه حاج غلامرضا و امامزاده مراد به همت پایگاه‌های بسیج شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

مقیمی تصریح کرد: برگزاری کلاس تفسیر قرآن هر روز در امامزاده مراد شهرستان اشکذر با اهدا هدایایی به همت پایگاه زینب کبری (س) برگزار می‌شود.

رئیس پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهرستان اشکذر گفت: طبخ غذا و توزیع بین روزه داران نیز به همت گروه جهادی پایگاه بسیج زینب کبری (س) انجام می‌شود.

او اظهار داشت: مسابقه ۳۰ روز حفظ ۳۰ آیه از قرآن به همت پایگاه رقیه (س) در شهرستان اشکذر برگزار می‌شود که کار بسیار ارزشمندی است.

مقیمی گفت: مناجات خوانی شب‌های قدر نیز به همت پایگاه مقاومت بسیج رقیه (س) در این شهرستان برگزار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: ختم قرآن نیز هدیه به شهدا در این شهرستان برگزار می‌شود و یاد و خاطره شهیدان در ماه رمضان زنده نگه داشته می‌شود.

رئیس پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهرستان اشکذر اظهار داشت: برنامه افطاری برای روزه اولی‌ها نیز به همت پایگاه مقاومت بسیج زینب کبری (س) در امامزاده مراد این شهرستان برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: برنامه افطاری روزه اولی‌ها در کنار مادر شهید نیز به همت پایگاه مقاومت دوازده امام اشکذر و بصیرت مجومرد در منزل مادر شهید و پارک وکیل مجومرد برگزار می‌شود.

رئیس پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهرستان اشکذر گفت: برنامه کافه شهدا نیز در پارک بزرگ این شهرستان برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتقال اندیشه شهیدان به نسل امروز برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک غدیر یزد
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • جشن ازدواج آسان ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد برگزار شد
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است