Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و برخورد با پدیده شوم قاچاق، در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در کلانشهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی مشخص شد فرد مورد نظر مقدار زیادی کالای قاچاق را در 2 انبار مخفی کرده که با هماهنگی قضائی انبارهای مذکور شناسایی و در بازرسی از آن ها مقدار زیادی بادام هندی قاچاق کشف شد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 5 میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی اذعان داشت: انبارهای مذکور پلمپ و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/گ

کشف و ضبط کالای قاچاق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه گفت: همزمان با ایام پایانی فروردین ماه سال جدید طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در مجموع ۷۰ دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص ۱۱۹ فقره پرونده برای ۱۲۴ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6081214

دیگر خبرها

  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • کشف ۴ تن و ۹۵۰ کیلوگرم قاچاق بادام در شهر ری
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهر ری