Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:30:48 GMT

مه شبانگاهی ۷ پرواز فرودگاه اهواز را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۹۸۶۵

مه شبانگاهی ۷ پرواز فرودگاه اهواز را لغو کرد

وقوع پدیده مه شبانگاهی در آسمان اهواز منجر به لغو ۷ پرواز فرودگاه امام خمینی(ره) شد. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، وقوع پدیده مه شبانگاهی در آسمان اهواز منجر به لغو 7 پرواز فرودگاه امام خمینی(ره) شد.

زمان و شرکت هواپیمایی پروازها به ترتیب 20:20 شرکت هواپیمایی آسمان، 20:30 شرکت هواپیمایی کارون، 20:20 ایرلاین آتا، 20:50 شرکت هواپیمایی ایران ایر، 21:15 شرکت هواپیمایی زاگرس است و دو پرواز به مقصد تهران و کیش نیز با تأخیر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، صبح روز گذشته نیز 2 پرواز فرودگاه امام خمینی(ره) اهواز باتوجه به وضعیت جوی و پدیده مه لغو و چند پرواز نیز با تأخیر انجام شد.

مه گرفتگی در محورها‌ی مواصلاتی ایلاملغو پرواز کرمانشاه به تهران به دلیل مه‌گرفتگی شدید؛ مشکلی در سایر پروازها وجود نداردافزایش پروازهای چهارمین شرکت هوایی جهان به ایران + جزئیات

مسئولان فرودگاه اهواز از مسافران شماره تلفن 199 را برای تماس پیش از حضور در فرودگاه ارائه کردند تا از هرگونه معطلی ناشی از لغو یا تأخیر در پرواز خودداری شود.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، وحید اسکندری با اشاره به اینکه اولین کاروان حج عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ راهی سفر حج می‌شود گفت: این کاروان ۸۵ نفره با پروازی از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به سفر معنوی حج عمره می‌روند.
وی همچنین با اشاره به اینکه ۵ کاروان حج تمتع نیز از گیلان سوم خرداد به عربستان اعزام می‌شوند افزود: ۲ کاروان ۹۵ نفره، یک کاروان ۱۲۰ نفره، یک کاروان ۱۳۵ نفره از فرودگاه سردار جنگل رشت و یک کاروان ۱۸۵ نفر هم هفتم خرداد از فرودگاه امام خمینی تهران به سفر حج تمتع می‌روند.

دیگر خبرها

  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • آغاز حج عمره پس از ۹ سال انتظار
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند