Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@12:01:55 GMT

دستگیری قاچاقچی بلوط در نجف آباد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۹۸۶۷

دستگیری قاچاقچی بلوط در نجف آباد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت:برابر اخبار واصله مبني بر قاچاق چوب بلوط و به منظور مقابله با قاچاقچيان کالا و مخلان نظم اقتصادي ، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي شهرستان نجف آباد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي ادامه داد: با انجام يك سري كارهاي تخصصی مشخص شد فردی در انباری خارج از شهر اقدام به دپو و توزیع چوب بلوط می کند که بلافاصله وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : پس از هماهنگی با مقام قضائی از محل بازرسی شد که مقدار 2 تن و 100 کیلو گرم چوب بلوط قاچاق كشف شد .

سرهنگ خدادوست افزود : در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد در پايان ضمن تاكيد برسهم مشارکتي مردم در حفظ منابع طبيعي به شهروندان توصيه كرد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهید.

 

انتهای پیام/م

کشف محموله چوب بلوط در نجف آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: در پی تماس یک شهروند با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه شخصی تحت عنوان مأمور یکی از ارگان‌های دولتی با در دست داشتن بی‌سیم، قصد اخاذی از متصدی یک واحد صنفی در محدوده بلوار شهید بهشتی را دارد و با توجه به مشکوک شدن کسبه، از محل فرار کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته، صحت موضوع محرز و پس از اقدامات فنی مأموران انتظامی پاسگاه خشت مسجد، متهم مورد نظر شناسایی و در محل سکونتش دستگیر شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان رشت، از این متهم ۴۶ ساله یک دستگاه بی‌سیم غیرمجاز کشف و این فرد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ حافظی تصریح کرد: تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان احتمالی ادامه دارد.

او ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس از آنها خواست هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند