Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر خلخال گفت: پایگاه ثابت امداد و نجات جاده ای در مسیر ارتباطی اردبیل به سرچم راه اندازی می شود.

حجت الاسلام عبدالاحد بابایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پایگاه با توجه به درخواست های مکرر اهالی بخش خورش رستم خلخال مبنی بر ایجاد امکانات امداد و نجات بین راهی برای تسریع در امداد رسانی به مصدومان حوادث رانندگی دایر و با فعالیت آن زمینه تسریع امداد رسانی به حادثه دیدگان فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بیشترین تعداد حوادث رانندگی جاده ارتباطی اردبیل ، سرچم در حوزه استحفاظی و در محدوده بخش خورش رستم این شهرستان اتفاق می افتد.
بابایی گفت: یک پایگاه امداد و نجات جاده ای ثابت جمعیت هلال احمر خلخال با 20 امدادگر و نجاتگر در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال ، اسالم مستقر بوده و به مسافران هر 2 جاده اسالم و پونل خدمات امداد و نجات بین راهی ارائه می کنند که بیشتر این امدادگران از قشر دانشجو بصورت داوطلبانه در این امر خداپسندانه فعالیت دارند.
وی همچنین از آموزش 12 هزار و 600 نفر از گروه های مختلف مردم در سال جاری از سوی جمعیت هلال احمر این شهرستان در زمینه های مختلف کمک های اولیه ، رویارویی با حوادث طبیعی ، امداد و نجات ، مهارت های زندگی ، مهارت کار ، پیشگیری از اعتیاد و بیماری های فصلی و نیز اجرای طرح دانش آموزی دادرس و غنچه ها خبرداد.
وی اظهار داشت: در این مدت گروه های پزشکی با اعزام به مناطق محروم روستایی در کنار معاینه و درمان رایگان بیماران این منطقه داروی مورد نیاز بیماران را بصورت رایگان در بین مردم مناطق محروم تامین و توزیع کردند.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر بابايي خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ خاتمی معاون جمعیت هلال احمر شهرستان دامغان گفت:در این طرح ۴ پایگاه امدادی نعیم آباد چشمه علی و معلمان به صورت ثابت و یک پایگاه سیار خواهران در میدان صد دروازه دامغان ارائه خدمت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر در دامغان
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • زنجان نیازمند احداث پایگاه‌های امداد و نجات بیشتری است
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • افزایش ۵۰ درصدی اعتبار طرح‌های عمرانیِ راهداری استان اردبیل
  • راه اندازی ۴ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در گرمسار
  • انتخاب سگ‌های امدادی بر چه اساس است؟
  • محور اصلی جمعیت هلال احمر مردم هستند
  • صدور مجوز راه‌اندازی پایگاه امدادونجات شهید عمادی اسدآباد