Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@09:54:47 GMT

گروگانگیری شهروندان ایرانی در استانبول ترکیه + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۰۰۱۹

گروگانگیری شهروندان ایرانی در استانبول ترکیه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- گروگانگیری و ایجاد رعب و وحشت با هدف اخاذی، شیوه‌ای از جرایم سازمان یافته که در هفته‌های اخیر چندین شهروند ایرانی را در استانبول دچار مشکل کرده است.

به گزارش گروه چند رسانه ای خبرگزاری میزان، در دو هفته اخیر دستکم هفت مورد گروگانگیری از اتباع ایران به سرکنسولگری جمهوری اسلامی در استانبول گزارش شده است؛ در حالی که به نظر می‌رسد آمار‌ها بیش از این باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر قربانیان نگران از انتقام تبهکاران، تمایلی به افشای ماجرا ندارند.

باند‌های تبهکاری به شیوه‌های مختلف طعمه خود را از میان انبوه گردشگران ایرانی انتخاب می‌کنند. نقطه شروع برخی اقدام‌ها از داخل ایران و از طریق تبلیغ در شبکه‌های مجازی آغاز می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

سراب اقامت در گرجستان با خرید ملک + فیلم

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهاجرت ترکیه اقامت اروپا سفر به اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر

ایسنا/فارس رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از تلاش‌ها و فعالیت‌های این سازمان در روز بارانی برای امدادرسانی به شهروندان خبر داد.

هادی عیدی‌پور امشب، ۵ اردیبهشت با اشاره به بارش‌های شدید و کم سابقه روز چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ماه در شیراز اظهار کرد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

وی، همچنین تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز تا این ساعت را ۱۱۴۰ تماس عنوان کرد.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، ۲۳ واحد عملیاتی جهت بازدید ایمنی دوره ای از محدوده‌ رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در آماده باش کامل هستند از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • غرب ترکیه در محاصره ریزگردها
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • با هزینه کم به 3 شهر ترکیه سفر کنید
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • عکس داخلی که روی دست عکس های مربوط به حیوان دوستی شهروندان ترکیه بلند می شود!
  • همراه داشتن چه وسایلی در فرودگاه استانبول جرم است؟
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!