Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@03:47:31 GMT

وضعیت ترافیکی بزرگراه های تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۰۰۴۷

صراط:

سرهنگ محمد رازقی درباره وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی شهر تهران اظهار داشت:محور غرب به شرق بزرگراه همت از جنت‌آباد، محورغرب به شرق بزرگراه حکیم از شقایق، محورجنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) از صالحی، محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از ستاری و محور غرب به شرق آزاد راه تهران- کرج از پل شرقی با حجم بار ترافیک صبحگاهی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش میزان رازقی گفت: محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل‌ا... از تیموری، محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن دوست، محور شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از امام علی (ع)، محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از نیروی زمینی و محور جنوب به شمال بزرگراه چمران از آتی ساز با حجم بار ترافیک نیمه سنگین و در حال حرکت مواجه است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ترافیک بزرگراه تهران صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

کد خبر 6096769

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی