Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:16:17 GMT

تقویت همکاری بین آموزش و پرورش و شهرداری ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۰۰۷۸

تقویت همکاری بین آموزش و پرورش و شهرداری ضروری است

قزوین - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت: تقویت همکاری ها بین این دستگاه با شهرداری برای رسیدن به اهداف آموزشی ترسیم شده ضروری است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش قزوین، خیرالله رحمانی در نشست با شهردار قزوین افزود: به منظور تقویت همکاری ها بین این 2 نیاز است تا کارگروه مشترک شهرداری و آموزش و پرورش استان تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: برای توسعه و ارتقای فضاهای آموزشی به همراهی مجموعه مدیریت شهری نیازمند هستیم.
این مسئول گفت: برخی نواحی شهر قزوین با وجود دانش آموزان فراوان، فاقد فضای آموزشی لازم هستند که می توان با کمک شهرداری برای رفع این مشکل گام های خوبی برداشت.
شهردار قزوین نیز در این نشست گفت: همکاری و تعامل شهرداری و آموزش و پرورش به عنوان 2 نهاد فرهنگی، فرهنگ جامعه را ارتقا می بخشد.
علی صفری افزود: مدارس بلااستفاده و متروکه در برخی محلات قزوین و مناطق منفصل شهری ظرفیتی هستند که در صورت برنامه ریزی مناسب می توانند در اختیار فرهنگ شهروندان قرار بگیرند.
شهردار قزوین گفت: انتظار می رود مدارس متروکه موجود در بافت فرسوده جهت بهسازی در اختیار مدیریت شهری قرار گیرد تا پس از آماده سازی به عنوان خانه فرهنگ، فضاهای آموزشی و یا ورزشی در اختیار شهروندان از جمله دانش آموزان قرار گیرد.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش شهرداري تعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند

علی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ساماندهی وانت‌های میوه‌فروشی یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری است، اظهار کرد: شهرداری سنندج در راستای رفع این معضل شهری برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را تعریف و اجرا می‌کند.

وی بیان کرد: پارک وانت‌های میوه‌فروش در معابر اصلی موجب ایجاد ترافیک و همچنین نارضایتی شهروندان شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با اشاره به همکاری نیروی انتظامی در اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروشی در سنندج افزود: به استناد تبصره ۱ بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی وهمچنین حمایت همشهریان طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروش اجرا می‌شود.

وی بر لزوم همکاری با نیروهای شهرداری در اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: با کسانی که همکاری نکنند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
اصغری یادآور شد: طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش از امروز در سنندج در راستای کاهش ترافیک، ارتقای سیما و منظر سطح شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه وانت‌های میوه‌فروش در یازده نقطه سطح شهر سامان می‌یابند، اضافه کرد: طرفین بلوار حمدی بهاران، پیاده‌رو بلوار ارشاد روبروی زندان، چهار راه حاجی‌آباد جنب مجموعه ورزشی و پیاده‌رو مربوطه، زمین روبروی تعویض پلاک (شهرک مولوی)، شهرک زاگرس زمین پایین‌تر از درب خوابگاه دانشگاه کردستان، بلوار معلم نرسیده به شهرک بعثت بالاتر از پارک معلم و میدان ۱۲ فروردین زمین روبروی سردخانه مقاط مورد نظر برای ساماندهی وانت‌بارها در سنندج است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اضافه کرد: زمین حد فاصل میدان لیلاخ تا پل سنجرخان، زمین حد فاصل بلوار ساحلی از طرف سردخانه تا میدان لیلاخ، زمین پایین‌تر از میدان قانع بهاران و مخابرات و زمین روبروی پمپ بنزین ساحلی بطرف بلوار دادگستری از دیگر نقاط در نظر گرفته شهرداری سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر است.

اصغری موفقیت در اجرای این طرح را نیازمند همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف و مشارکت مردم و رانندگان وانت‌های میوه‌فروشی دانست و اضافه کرد مجموعه مدیریت شهری تمام ظرفیت‌های خود را در اجرای این طرح بکار می‌گیرد.

کد خبر 6096820

دیگر خبرها

  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر