Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تغییر ساعت کاربری باغ ملی و میدان مشق جهت بازدید شهروندان اظهار کرد: پیروز حناچی شهردار تهران این هفته با وزارت خارجه در این باره وارد مذاکره می‌شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه هدف از این گفتگوها تغییر ساعت کاربری باغ ملی و میدان مشق است، گفت: در شرایط فعلی به خاطر همجواری میدان مشق با وزارت خارجه، بازدید شهروندان از آن تنها تا ساعت 16 که پایان ساعت کاری وزارت خارجه محسوب می‌شود، مقدور است، اما حناچی در این گفتگوها تلاش خواهد کرد تا این مسئله را حل کند، زیرا این خیابان یک فضای عمومی است و باید در اختیار شهروندان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر حراست وزارت خارجه رفت و آمد در این خیابان را محدوده کرده است.

بیشتر بخوانید: درخواست شهرداری تهران برای تخلیه ساختمان وزارت خارجه

همچنین سعادتی شهردار منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این باره اظهار کرد: چنانچه در این مذاکرات توافق حاصل شود، شهروندان می‌توانند تا ساعت 24 از فضای باغ ملی و میدان مشق استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در فرآیند جدید، تا پایان ساعت کاری وزارت خارجه، حراست این محدوده بر عهده این وزارتخانه است و بعد از اتمام ساعت کاری آن، حراست این منطقه تا ساعت 24 بر عهده شهرداری خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: جشنواره عید تا عید که قرار بود تا عید فطر برقرار باشد، به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تمدید شد و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در بازارهای کوثر شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان، شهر زنده، شهر زندگی» از سوم تا نهم اردیبهشت کیسه‌های پارچه‌ای توزیع شد، بنابراین تقاضا دارم شهروندان از این پس برای خرید کیسه‌ها را همراه خود بیاورند تا کیسه‌های پلاستیکی جمع‌آوری شود.

وی با اشاره به فضاسازی بازارهای روز کوثر افزود: جشنواره عید تا عید که قرار بود تا عید فطر برقرار باشد، به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تمدید شد و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد؛ با خرید هر ۵۰۰ هزار تومان از این بازارها یک کد قرعه‌کشی برای شهروندان ارسال می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه یک دستگاه خودروی کوئیک، ۱۰ موتور برقی و ۳۱۳ بن خرید معادل فاکتور خرید شهروندان از جمله این جوایز است، تاکید کرد: پیامک فروش کالاهای اساسی همچون مرغ و گوشت روزانه در بازارهای روز کوثر برای همشهریان اصفهانی ارسال می‌شود.

کد خبر 749291

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • پیکر معلم شهید از میدان فردوسی به سمت وزارت آموزش و پرورش تشییع می‌شود
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • بازگشت شهروندان افغانستانی به وطنشان
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)