Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه اظهار داشت: بدلیل کسب نتایج دور از انتظار و بازیهای دور از شان نام والیبال اورمیه و عدم رضایت هواداران والیبال شهر عشاق که در همه حال حامی این تیم بودند همه بازیکنان و کادر فنی به کسر ۱۰ درصد از قرارداد جریمه شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم در ابتدا فصل در یارگیری ضعیف عملکرده است افزود: متاسفانه شاکله تیم آنچه که شایسته هواداران اورمیه باشد نیست و منتظر اعلام نظر سرمربی تیم هستیم تا هرچه زودتر بازیکنانی که عملکرد ضعیفی دارند از تیم کنار بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی افزود: در چند روزی که تا شروع نیم فصل دوم داریم سعی خواهیم کرد از بهترین بازیکنانی که آزاد هستند و می‌توانند به تیم شهرداری اورمیه کمک کنند تا روند خوبی داشته باشیم را جذب کنیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری اورمیه با عذرخواهی از هواداران شهر عشاق والیبال خاطر نشان کرد: هواداران اورمیه‌ای والیبال را به خوبی می‌فهمند و نمی‌توانند چنین نتایجی را قبول کنند و به همین خاطر تمامی تلاشمان را خواهیم کرد تا بتوانیم گوشه ای از زحمات بی ادعای یار هفتم خود را که در همه حال تیم خود را تنها نگذاشتند جبران کنیم.

رضایی در پایان گفت: باشگاه شهرداری اورمیه متعلق به هواداران است و با دستور شهردار اورمیه که همیشه حامی والیبال اورمیه بوده است برای خوشحالی هواداران تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا نیم فصل دوم تیمی شایسته و در خور نام اورمیه باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال جریمه تیم والیبال شهرداری ارومیه پیمان رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، شاگردانش باید از بازی امروز مقابل نساجی درس بگیرند.

طرفداری | اوسمار ویرا پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر صحبت کرد.

اوسمار ویرا اظهار داشت:

می‌خواستم یادی کنم از کسانی که 23 سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک خانواده خودشان را از دست دادند و روز گذشته سالگرد آن روز بود. می‌خواهم بدانند که ما همیشه به یاد آنها هستیم. همچنین می‌خواستم از کسانی که نزدیکان خودشان را در سیل برزیل از دست دادند یاد کنم. آنجا نزدیک جایی است که من زندگی می‌کنم و به بازیکنانم هم گفتم که به خاطر برد خوشحالم، اما به یاد آن دوستانم هستم.

وی در ادامه افزود:

امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس‌هایی داشتیم، اما به خاطر جو ورزشگاه و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم، اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جو ورزشگاه وطنی قائمشهر تصریح کرد:

تقریباً می‌دانستیم حضور تماشاگران را، چون په په لوسادا قبلاً در نساجی بوده است و در این مورد به ما اطلاع داده بود. بازی آخر فصل قبل هم در ورزشگاه تقریباً هوادار پرسپولیس بودند، اما امروز وقتی دیدم اکثریت هواداران نساجی هستند برایم جالب و زیبا بود. می‌خواهم دوباره به آنها تبریک بگویم به خاطر این جوی که وجود دارد.

اوسمار در واکنش به سؤالی درباره بازی هجومی تیمش گفت:

از وقتی از تابستان 2022 به اینجا آمدم هدف ما همیشه حمله کردن بوده است. تفکر یحیی گل‌محمدی هم همیشه حمله رو به جلو بود. ما چیزی را ادامه می‌دهیم که یحیی (گل‌محمدی) شروع کرده است و آن را جلو می‌بریم و بهتر می‌کنیم.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا قرارداد آنها با نظر او تمدید می‌شود، گفت:

الان تمرکز ما بیشتر روی قهرمانی است و دفاع از چیزی که پارسال به آن رسیدیم. تمرکز ما روی آن است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند و آنها را نگه دارد. جلوتر که رفتیم درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • عبادی‌پور: جز از جانب مردم، حمایت دیگری نداشتیم
  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • نجاتی: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)