Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوزه مورینیو، رده چهارم را بهترین جایگاه ممکن برای منچستریونایتد در پایان فصل دانست.  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ژوزه مورینیو پس از شکست ۳ بر یک تیمش در خانه لیورپول در حساس‌ترین بازی هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، ضمن اذعان به برتری رقیب از تلاش تیمش برای چهارم شدن در پایان فصل جاری حرف زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرمربی منچستریونایتد اظهار داشت: لیورپول تیمی قدرتمند است، اما دریافت دو گل در دقایق رو به پایان کارمان را سخت کرد. در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی، کار برای ما سخت شد. نمی‌توانستیم با جدیت و پرسینگ فوق‌العاده آن‌ها کنار بیاییم، اما در ادامه کاملاً خونسرد بودیم و بازی تحت کنترل تیم من قرار داشت. وقتی مدافعان میانی حریف جلو آمدند و شوت‌های آن‌ها راهی سکو‌های پشت دروازه شد، می‌شد حدس زد هواداران‌شان ناامید شده‌اند. در آن مقطع بیشتر کنترل بازی را در دست داشتیم. شکیری دو گل راحت زد و به خاطر تغییر مسیرها، شانسی برای مهار توپ باقی نماند. شانس یعنی گل‌های دوم و سوم لیورپول!

مورینیو در ادامه اظهار داشت: تیم قوی‌تر برنده شد، اما در مقطعی که از ما قوی‌تر نبود! تلاش لیورپول کم کم داشت رنگ می‌باخت و پس از اینکه راهی پیدا نکردند، مدافعان میانی آن‌ها رو به شوتزنی آوردند. شاید می‌توانستیم با وجود عدم برتری در جریان بازی در آن لحظات برنده شویم. ما بازی را روی دو ضربه برگشتی باختیم.

«طی ۲۰ دقیقه اول نمی‌توانستیم نفس بکشیم.»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: کار ما آسان نیست و حالا می‌توانیم در بهترین حالت به رده چهارم فکر کنیم.

سرمربی شیاطین سرخ در مورد عملکرد شاگردانش نیز گفت: بازیکنان با من صادق هستند و بهترین بازی خودشان را انجام می‌دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد رقابت لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی هواداران آرسنال پس از پایان بازی لیورپول و شکست مقابل کریستال پالاس / فیلم

شب گذشته لیورپول با نتیجه 1 بر 0 از کریستال پالاس شکست خورد. هواداران آرسنال پس از پایان بازی به خوشحالی از شکست لیورپول پرداختند ولی در نهایت با شکست آرسنال مقابل استون ویلا، شاگردان آرتتا شانس صدرنشینی را از دست دادند.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • خوشحالی هواداران آرسنال پس از پایان بازی لیورپول و شکست مقابل کریستال پالاس / فیلم
  • ستاره آرسنال: با حذف بایرن امروز را فراموش می‌کنیم
  • آرسنال ۰ - ۲ استون ویلا/ بعد از لیورپول، توپچی‌ها هم به نفع سیتی از کورس قهرمانی انصراف دادند+ فیلم
  • باخت خانگی لیورپول و آرسنال؛ هدیه آسمانی پپ!
  • لیورپول 0-1 پالاس: لغزش باورنکردنی به سود پپ و آرتتا
  • فن‌دایک داشت جرارد می‌شد، رابرتسون نگذاشت! (عکس)‏
  • ژاوی: حالا به جنگ با پی‌اس‌جی فکر می‌کنیم
  • نتایج بازی‌های سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • اتلتیکو ۳-۱ خیرونا: روز باشکوه گریزمان
  • اتلتیکو 3-1 خیرونا: روز باشکوه گریزمان