Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به روایت امام حسن عسکری ع) گفت: آن حضرت (ع) در حدیثی فرمودند، مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نایین، حجت الاسلام «بهزاد حبیبی» در جشن میلاد امام عسگری(ع) در مسجد بافران ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) گفت: یکی از ارزشمندترین اموری که در این دنیا از آن بهره می بریم نعمت ایمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاد حوزه و دانشگاه افزود: بهترین انسان مومن ، کسی است که برای دیگر اهل ایمان سبب برکت و برای کافرین، حجّت و راهنما باشد و امام حسن عسکری (ع) در حدیثی می فرمایند "المُومِنُ بَرَکَةٌ عَلی المُومِنِ وَ حُجَّةٌ عَلی الکافر" ؛ مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجّت است و حقیقتاً مومن مایه برکت علمی ، اخلاقی، خانوادگی، سیاسی و ... است.

 

وی افزود: فرد مومن اگر می خواهد به خیر دنیا و آخرت برسد باید با خوشبینی و امیدواری به خداوند متعال نظر کند و کسانی که می گویند ما امیدواریم، اما عمل نمی کنند و بر طبق خواسته های خودشان رفتار می کنند دروغ می گویند و در واقع امید ندارند.

 

وی با بیان روایاتی از آن امام بزرگوار (ع) به شخصیت والای ایشان پرداخت و افزود: امام حسن عسکری(ع) از منظرهای مختلف مظلوم واقع شده همه امامان در زمان امامت خود، رسالت و وظایفی را که بر عهده داشتند انجام می دادند که رسالت و وظایف امام حسن عسکری(ع) متفاوت با دیگر ائمه بود.

 

این کارشناس حوزه و دانشگاه با بيان ابعاد سبك زندگي امام يازدهم، تصريح كرد: سبك زندگي امام حسن عسكري عليه السلام به گونه‌اي بود كه ايشان هم به مسائل مادي و دنيوي و هم به امور معنوي و اخروي توجه داشت و سبك زندگي ساده اسلامي داشتند./

 

 

پایان پیام/558

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران بیرجند مجلس خراسان جنوبي تجلیل از پژوهشگران آران و بیدگل استان بوشهر هرمزگان شیراز بافران امام حسن عسکری ع میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!

پتروشیمی خلیج فارس مدیرعامل معتمد خود برای اداره باشگاه استقلال را انتخاب کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعد از واگذاری قانونی مالکیت باشگاه استقلال تهران به پتروشیمی خلیج فارس و چند شرکت زیرمجموعه آن، حالا رایزنی‌ها در مورد مدیرعامل بعدی آبی‌ها شروع شده و آنچه که مسلم به نظر می‌رسد خروج علی خطیر از جمع مدیران استقلال است.

حالا با بررسی‌ها مشخص شده به احتمال بسیار زیاد سردار احمد شهریاری مدیرعامل سابق باشگاه منحل شده صباباتری که در استقلال هم سابقه عضویت در هیأت مدیره را دارد، به عنوان مدیرعامل جدید معرفی خواهد شد.

ابر هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس مالک ۸۵ درصد مالکیت استقلال است و همه کرسی‌های هیات مدیره در اختیار این مجموعه عظیم اقتصادی با سود سالانه بیش از ۱۴۰ همت قرار دارد و هر فردی که این پتروشیمی بخواهد، بر کرسی مدیرعاملی استقلال تکیه خواهد زد.

رییس فعلی پتروشیمی خلیج فارس کسی نیست جز عبدالعلی علی عسگری رئیس پیشین سازمان صداوسیما... احمد شهریاری نیز در دوره مدیریت علی عسگری ، مرد شماره دو رسانه ملی و معاون پشتیبانی صداوسیما بود.

حالا به نقل از منابع موثق و مستقل، احمد شهریاری با دستور رفیق نزدیک خود مدیرعاملی استقلال را خواهد پذیرفت تا آبی ها دیگر مشکل مالی نداشته باشند و البته با ریخت‌وپاش‌ها و دزدی‌های ریز و درشت مدیران سابقش، بدهی‌های چندصد میلیاردی خلق نکنند.

گفته می‌شود تغییرات مدیریتی استقلال فعلا تا پایان فصل جاری مسابقات انجام نخواهد شد و به دلیل شرایط حساس باشگاه در کورس قهرمانی، قرار نیست تا خردادماه کسی جابجا شود.

همچنین گفته می‌شود با ورود شهریاری، ترکیب هیأت مدیره هم زیر و رو خواهد شد و در بهترین حالت تنها علی آقامحمدی در آن باقی خواهد ماند. از نام هاي بزرگی برای هیأت مدیره نام برده شده که هر کدام از آنها وزنه ای در نهادهای حاکمیتی هستند و اغلب سابقه حضور در استقلال را دارند. 

حالا بیش از هر زمان دیگری، شانس استقلال برای بهره‌برداری از حق پخش تلویزیونی واقعی خود بالا رفته و شهریاری با آشنایی از پیچ و خم قانونی این بحث، می‌تواند آبی‌ها را به حق ديرينه خودشان برساند. طبیعی است که اگر شهریاری و علی‌عسگری موفق شوند، پرسپولیس هم از این امتیاز برخوردار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان