Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - رئیس کمیته اطلاع‌ رسانی و روابط عمومی هیات فوتبال استان کرمان از برگزاری لیگ دسته یک فوتبال استان از 29 آذرماه خبر داد و گفت: تیم های راه یافته به این لیگ حریفان خود را شناختند.

عرفان امیرخسروی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لیگ دسته یک استان کرمان با حضور 12 تیم در 2 گروه 6 تیمی از سراسر استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: تیم های شهرداری راور، پیشرو انار، شهرداری اندوهجرد، نخل جنوب کرمان، آینده ساران عنبرآباد و تختی بم در گروه 'الف' این رقابت ها قرار دارند.
وی ادامه داد: تیم های آزادگان انار، هزار کرمان، منتخب نرماشیر، بافت، شهدای استبرق شهربابک و شهدای سیریز زرند نیز در گروه 'ب' این لیگ حاضر هستند.
رئیس کمیته اطلاع‌ رسانی و روابط عمومی هیات فوتبال استان کرمان اضافه کرد: از 29 آذر ماه تیم ها کار خود را در این لیگ آغاز خواهند کرد.
وی ادامه داد: از هر گروه در لیگ دسته یک فوتبال استان 2 تیم به مرحله بعد صعود می‌کند و در مرحله بعد به صورت ضربدری با هم رقابت خواهند کرد که در نهایت از لیگ دسته یک تعداد 2 تیم به لیگ برتر فوتبال استان صعود می کند.
امیرخسروی تصریح کرد: لیگ برتر فوتبال استان که از سوی ریاست هیات فوتبال استان با نام شهدای عرصه نظم و امنیت نامگذاری شده هفته هفتم خود را هم پشت سر گذاشته است و با کیفیت بسیار مطلوب تری نسبت به سالیان پیش دنبال می شود.
وی در پایان گفت: باید از هیات فوتبال استان به دلیل برگزاری منظم این لیگ ها و همچنین پیگیری و نظارتشان بر لیگ های فوتبال در شهرستان های استان تشکر ویژه داشته باشم زیرا از دل همین لیگ های استان استعدادهای ناب کشف می‌ شوند.
3029/7420

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ يك كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری سرمربی کم‌تجربه‌ای نیست؛ او بعد از سال‌ها دستیاری در کنار مربیانی مثل فیروز کریمی، مانند خیلی از دستیاران دیگر راه خودش را جدا کرد و در نخستین سال سرمربیگری‌اش به شیرین‌فراز رفت و نماینده وقت کرمانشاه را از سقوط به دسته دوم نجات داد. ماجراجویی‌های او اما به همین‌جا ختم نشد و مهاجری به لیگ دسته دوم رفت و طی یک پروسه ۴ساله سیاه‌جامگان کم‌بضاعت و خصوصی را از لیگ دسته دوم به لیگ برتر رساند.

همه آن‌هایی که فوتبال تیم‌های مهاجری را از همان زمان سیاه‌جامگان دنبال می‌کردند به زیبا بازی کردن تیم‌هایش اذعان داشتند. فوتبال زیبا و تماشاگرپسند مهاجری به شکلی بود که وقتی به خاطر فشار بیماری قصد ترک نساجی مازندران را داشت، هواداران ایستاده او را تشویق کردند و حتی بعدتر وقتی با نتایج نه‌چندان خوب از مسجدسلیمان خداحافظی کرد، تماشاگران تیفوسی خوزستان تا فرودگاه دنبالش آمده بودند تا تیم‌شان را ترک نکند.

او امسال در خیبر هم همین روند زیبا بازی کردن را دنبال می‌کند. به آمار تیمش نگاه کنید؛ بیشترین گل زده در لیگ با میانگین نزدیک به ۲ گل در هر بازی. از این آمار مهم‌تر اینکه به جز دروازه‌بانش تقریباً همه بازیکنان خیبر برای تیم مهاجری گلزنی کرده‌اند و این یعنی او به خوبی می‌داند چگونه از بازیکنانش بازی بگیرد؛ نمونه‌اش گل دوم خیبر مقابل دریای بابل که با ارسال مدافع چپ روی پای مدافع راست تبدیل به گل شد.

تیم مهاجری روی زمین خوب کار می‌کند، بازیکنانش به خوبی یکدیگر را پیدا می‌کنند و نفوذ به دروازه آن‌ها آسان نیست، آمار هم همین را می‌گوید متوسط تقریبا هر ۲ بازی یک گل!

نکته جالب دیگر در تیم خیبر این است که تقریباً همه بازیکنان حاضر در لیست آن‌ها به میدان فرستاده شده‌اند. مهاجری بازیکن اضافه برای خیبر جذب نکرده و همگی با یک هدف مشخص به این تیم آمده‌اند و تا اینجای کار که ۲۸ بازی از لیگ می‌گذرد به همه آن‌ها به فراخور شرایط بازی رسیده است.

حالا که تیم خیبر در فاصله ۶ هفته تا پایان لیگ ۶۴ امتیازی شده، بسیاری این تیم را با شمس‌آذر مقایسه می‌کنند که صعودی زودهنگام به لیگ برتر داشت، گرچه قزوینی‌ها در مجموع ۷۰ امتیاز کسب کردند و مهاجری و یارانش حالا این فرصت را دارند تا با گذر از این امتیاز و شکستن رکورد ملوان ۷۱ امتیازی، قاطعانه‌ترین صعود تاریخ را به نام خود رقم بزنند.

با تمام این‌ها احتمالاً بایستی خیبر و مهاجری را مهمان زودهنگام لیگ برتر دانست؛ خیبر و هوادارانش زیباکننده لیگ برتر آتی خواهند بود و مهاجری و بازیکنانش هم از لحاظ فنی به دلنشین‌تر شدن فوتبال در این سطح کمک خواهند کرد و احتمالاً این گزاره ثابت خواهد شد که فوتبال ایران باید به میهمان لرتبارش احترام ویژه‌ای بگذارد.

دیگر خبرها

  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • جنایت جدید رژیم صهیونیستی/ کشف گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه
  • کشف یک گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه