Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:03:54 GMT

نمایش ۵ فیلم کوتاه ایرانی در جشنواره زوم لهستان

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۰۳۲۷

نمایش ۵ فیلم کوتاه ایرانی در جشنواره زوم لهستان

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم‌های کوتاه «حیوان» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک، «آر یو والیبال» به کارگردانی محمد بخشی، «سال سگ» به کارگردانی رامین کوپائی و مستند کوتاه «جاده‌های برفی» به کارگردانی هایده مرادی و انیمیشن کوتاه «روباه» به کارگردانی صادق جوادی در بیست و دومین دوره جشنواره بین‌المللی زوم لهستان رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره فیلم زوم یکی از مهم‌ترین جشنواره های مستقل فیلم‌ در لهستان به شمار می‌رود که با هدف نمایش آثاری با ارزش هنری بالا از فیلمسازان مستقل برگزار می‌شود.

بیست و دومین دوره این جشنواره از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ فوریه در لهستان برگزار می‌شود.

کد خبر 4487155 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم حیوان فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دهمین دوره جشنواره سبزه‌آرایی، سفره هفت‌سین و پخت شیرینی و کلوچه محلی در ملایر

ایسنا/همدان دهمین دوره جشنواره سبزه‌آرایی، سفره هفت‌سین، شیرینی و کلوچه محلی در موزه لطفعلیان ملایر با حضور مسئولان، مسافران، همشهریان و سایر شرکت‌کنندگان برگزار شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر امروز در این مراسم اظهار کرد: این جشنواره تاکنون ۱۰ دوره در موزه لطفعلیان ملایر برگزار شده است.

ابراهیم جلیلی هدف از اجرای این رویداد را علاوه بر احیای آداب و رسوم و سنن حسنه گذشته، ایجاد شور و نشاط و معرفی هرچه بیشتر موزه تاریخی لطفعلیان و خانه مصدقی دانست.

جلیلی با بیان اینکه در این رویداد پس از داوری به سه نفری که بهترین سفره هفت‌سین را چیده بودند، لوح تقدیر و جوایزی اهداء شد، افزود: به سه نفری که بهترین سبزه را پرورش داده و  به چهار نفری که بهترین شیرینی و کلوچه پخته بودند نیز لوح تقدیر و جایزه اهداء شد.

وی خاطرنشان کرد: به پاس احترام به شرکت‌کنندگانی که شیرینی خانگی و کلوچه آورده‌اند که به حرمت ماه مبارک رمضان امکان داوری و تست وجود ندارد، جوایزی اهداء شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتخارآفرینی ملی‌پوش جوان ایرانی؛ بازی کنار ستارگان هندبال ساحلی جهان در المپیک
  • محفل قرآنی امام حسنی ها نمایش دینداری جامعه ایرانی بود
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • ادامه جشنواره نوروزی تلویزیون با «تنگه ابوقریب»
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • پسر کارگردانی نمایشنامه پدرش را بر عهده گرفت
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • برگزاری دهمین دوره جشنواره سبزه‌آرایی، سفره هفت‌سین و پخت شیرینی و کلوچه محلی در ملایر
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت