Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@01:00:03 GMT

مه، شعاع دید در اهواز را به 10 متر رساند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۰۳۳۱

مه، شعاع دید در اهواز را به 10 متر رساند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: پدیده مه غلیظ حداقل دید افقی در شهر اهواز را در صبح امروز (دوشنبه) به 10 متر رساند.

وی بیان کرد: ایستگاه‌های هواشناسی در شهرهای بستان، هندیجان، شادگان، دزفول، گتوند و شوش نیز حداقل دید افقی را 50 متر گزارش کرده‌اند، همچنین در شهرهای شوشتر و مسجدسلیمان نیز حداقل دید افقی به 100 متر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزه‌زاری اظهار داشت: با توجه به وقوع این پدیده، در میان شهرهای خوزستان، آبادان و امیدیه اوضاع بهتری داشتند و حداقل دید افقی در این شهرها به 800 متر رسید.

به گفته مدیرکل هواشناسی خوزستان، پیش‌بینی می‌شود با توجه به توده هوای مستقر روی منطقه و تابش خورشید، این پدیده تا ساعات آینده رقیق‌تر شود.

انتهای پیام/گ

گزارش هواشناسی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مراکز اهدای خون خوزستان در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی فیضی بیان کرد: با توجه به نیاز همیشگی به خون تازه و حفظ ذخیره خون، به شهروندان به ویژه افراد دارای گروه‌های خونی منفی توصیه می‌شود در شب‌های قدر برای اهدای خون مراجعه کنند.

وی افزود: مراکز اهدای خون در اهواز همانند سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان صبح از ساعت ۷:۴۵ الی ۱۳:۳۰ و عصر از ۱۷:۰۰ الی ۲۲ شب پذیرای اهداکنندگان خون می‌باشند.

مدیرکل انتقال خوزستان گفت : مراکز اهدای خون فعال درشب‌های قدر در استان شامل: اهواز، آبادان، دزفول، بهبهان، مسجدسلیمان، ایذه، شوشتر، خرمشهر، اندیمشک و رامهرمز می‌باشند.

وی افزود : در اهواز دو مرکز اهدای خون به آدرس پایگاه مرکزی بلوارپاسداران - نرسیده به میدان چهارشیر- جنب شهرداری منطقه ۷ ، پایگاه امانیه - بلوارفلسطین- جنب بیمارستان رازی در تاریخ ۱۰/۰۱/۱۴۰۳ جمعه صبح ۸:۰۰ الی ۱۲:۳۰ شب ۱۷:۰۰ الی پایان مراسم و در تاریخ ۱۲ و ۱۴ /۰۱/۱۴۰۳ صبح ۷:۴۵ الی ۱۳:۳۰ شب ۱۷:۰۰ تا پایان مراسم فعال و آماده پذیرش و مشارکت عموم در امر خداپسندانه اهدای خون هستند.

دیگر خبرها

  • وضعیت قابل قبول هوای ۱۴ شهر خوزستان
  • صدور سه هشدار هواشناسی برای شهرهای مختلف کشور
  • هوای ۱۴ شهر خوزستان در وضعیت قابل قبول قرار گرفت
  • کاهش دید افقی در بعضی محور‌های خراسان رضوی
  • پیش‌بینی هواشناسی از سامانه جدید بارشی برای بوشهر
  • فیلم فاجعه در اهواز؛ حفره بزرگ پس از باران | نحوه مسدود کردن وسط خیابان را ببینید!
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • فعالیت مراکز اهدای خون خوزستان در شب‌های قدر
  • ناسالم بودن هوا در برخی شهرهای خوزستان برای گروههای حساس
  • افزایش دمای هوا در مهاباد از اواخر هفته جاری