Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-16@11:50:07 GMT

ازدواج ساده دختر رئیس جمهور در بی خبری

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۰۴۷۵

خرداد: محمد مهاجری، روزنامه‎نگار، در یادداشتی تلگرامی از مراسم ازدواج دختر حسن روحانی خبر داد.
وی نوشت: نوشت: چندماه قبل مراسم ازدواج دختر آقای روحانی برگزار شد. مراسم آنقدر بی سروصدا بود که بسیاری از مسئولین و حتی دولتی ها تا مدتی از آن بی خبر بودند. مراسم در نهایت سادگی، یک روز عصر و به صرف میوه و شیرینی و با حضور عده کم شماری از بستگان برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی بزرگان به آقای روحانی پیشنهاد کردند خبر این ازدواج ساده را منتشر کند،چون باعث امیدواری مردم می شود، اما رئیس جمهور ترجیح داد موضوع در بی خبری تمام شود. خبر را محالفان رئیس جمهور هم داشتند اما دم برنیاوردند. موافقان او هم سکوت پیشه کردند. برچسب ها: محمد مهاجزی ، روزنامه نگار ، ازدواج دختر حسن روحانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: روزنامه نگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین جهیزیه به ارزش ۴ میلیارد تومان برای ۲۲۰ زوج بوشهری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از اجرای مراسم ازدواج آسان در استان خبر داد و گفت: در این راستا برای ۲۲۰ زوج تحت پوشش بهزیستی استان بیش از ۴ میلیارد تومان جهیزیه تأمین و تحویل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات ظهر امروز در مراسم تجلیل تلاشگران عرصه ازدواج آسان در استان بوشهر اظهار داشت: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم توجه و حمایت به ازدواج آسان است که در سال گذشته همزمان با میلاد حضرت علی (ع) جشن ازدواج آسان 220 زوج تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر با عنوان وصل یار برگزار شد.

وی با بیان اینکه برای 220 زوج تحت پوشش بهزیستی استان بیش از 4 میلیارد تومان جهیزیه تأمین شد گفت: در این راستا از همکاری مجموعه استانداری ، شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس جنوبی، نیروگاه اتمی، اداره کل بنادر و دریانوردی و خیرین استان بوشهر قدردانی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از برگزاری مراسم ازدواج آسان در سال جاری خبر داد و افزود: در سال گذشته در این راستای ترویج ازدواج به مناسبت‌های مختلف مراسم ازدواج آسان با همکاری خیرین و دستگاه‌های مختلف در طول سال برگزار شد و امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ازدواج آسان از تأکیدات دین مبین اسلام است و مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان در کنار تلاش خیرین و سازمان‌های مردم نهاد ضرورت دارد، عنوان کرد: امیدواریم با توسعه فرهنگ ازدواج آسان و فراهم شدن تسهیلات لازم شاهد گسترش روزافزون ازدواج و تشکیل خانواده در جامعه باشیم.

پورات تأمین مسکن جوانان و زوج‌ها را از جمله اولویت‌های استان دانست و خاطرنشان کرد: استاندار بوشهر در این زمینه گام‌های اساسی برداشته‌اند و ضروری است دستگاه‌های مرتبط در ایجاد مسکن جوانان تلاش و نقش‌آفرینی لازم داشته باشند.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • تغییر موضع فرانسه در برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴
  • اظهارات مکرون درباره پذیرش روس‌ها و انتقال افتتاحیه المپیک
  • عکس| اولین تصویر از مراسم ازدواج رضا اسدی
  • تأمین جهیزیه به ارزش ۴ میلیارد تومان برای ۲۲۰ زوج بوشهری
  • (عکس) هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد؛ عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور سابق
  • روحانی: امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...
  • (عکس) اولین تصویر از مراسم ازدواج رضا اسدی
  • فرار دختر جوان با پسری که او را کنیز خودش کرد | کتکم می‌زد و دست‌هایم را می‌سوزاند
  • تذکر قانونی معاون زنان رئیس‌جمهور در توییتر؛ وزیر ورزش درمورد دختران جیمی‌جامپ باید پاسخگو باشد! (+عکس)