Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:59:42 GMT

میزبانی ارومیه در لیگ ملت های والیبال قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۰۵۸۵

میزبانی ارومیه در لیگ ملت های والیبال قطعی شد

ارومیه- ایرنا- معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: میزبانی شهر ارومیه در سه دیدار از رقابت های لیگ ملت های 2019 والیبال قطعی شد.

کیومرث پورایراندوست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درخواست برای میزبانی این رقابت ها از چند ماه قبل به فدراسیون والیبال ایران و فدراسیون جهانی پیشنهاد شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: طی هفته گذشته کریستین واسمر /Christian Wasmer/ ناظر فدراسیون جهانی با حضور در شهر ارومیه و بازدید از امکانات و تجهیزات ورزشی این شهر رضایت خود را ابراز کرد و تایید نهایی این میزبانی طی روزهای اخیر به مسوولان ورزش آذربایجان غربی اعلام شد.
وی ادامه داد: این سه دیدار خرداد سال آینده با حضور تیم های ملی کانادا، روسیه، لهستان و ایران در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.
به گزارش ایرنا فدراسیون والیبال برخلاف سال‌های گذشته که همواره تهران میزبان بازی‌های تیم ملی در لیگ جهانی بوده، در سال 2019 سنت شکنی کرده است و بازی ها را در شهرستان‌ها برگزار می کند.
بر اساس اعلام فدراسیون اردبیل و ارومیه به عنوان 2 کاندیدای اصلی برای میزبانی چندین بازی لیگ ملت های والیبال 2019 مطرح شده بودند.
والیبال ارومیه سهم مهمی در تغذیه تیم های ملی دارد به طوری که سعید معروف، میلاد عبادی پور، امیرحسین توخته، محمدرضا حضرت پور و مرتضی شریفی پنج بازیکن ارومیه ای حاضر در لیگ ملت های 2018 والیبال بودند.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ليگ ملت هاي واليبال اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان

رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان ضمن امضای تفاهم‌نامه همکاری با فدراسیون والیبال عمان، در جلسات مختلف به دیدار و گفت‌وگو با مسئولان ورزش این کشور و رئیس فدراسیون عمان پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختلف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفت‌وگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر رؤسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امور خارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفت‌وگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب (جمعه 14 اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟