Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@21:18:48 GMT

ساخت و تعمیر ۶۴۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۰۶۳۱

ساخت و تعمیر ۶۴۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان

خراسان شمالی- علی وحدانی در دیدار با علی قربانی رئیس مجمع نمایندگان مجلی شورای اسلامی استان خراسان شمالی گزارش عملکردی از فعالیت‌های هشت‌ماهه این نهاد را ارائه داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، علی وحدانی سرپرست کمیته امداد خراسان شمالی در دیدار با علی قربانی رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی این استان، از ساخت و تعمیر ۶۴۳ واحد مسکونی برای مددجوی تحت حمایت این نهاد طی امسال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال برای ساخت و تعمیرات مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد پنج میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان هزینه شده است.

وحدانی همچنین به احداث و خرید دو هزار و ۳۲۶ مورد واحد مسکونی شهری و روستایی طی سال ۹۶ اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه نیز ۱۴ میلیارد و ۹۹۸ میلیون تومان از محل منابع دولتی، منابع داخلی کمیته امداد و کمک‌های مردمی اعتبار صرف شده است.

وی همچنین تعداد ایتام تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی را چهار هزار و ۷۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: علاوه بر این چهار هزار و ۹۰۰ کودک نیازمند دارای سرپرست بیمار و سالمند نیز تحت حمایت طرح محسنین قرار دارند.

سرپرست کمیته امداد خراسان شمالی خیران حامی این کودکان را ۲۶ هزار نفر برشمرد و افزود: این حامیان طی سال با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود از این کودکان حمایت می‌کنند.

وحدانی در ادامه به پرداخت ۵۵۷ سری کمک‌هزینه جهیزیه به زوج‌های تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و گفت: یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان نیز در این بخش هزینه شده است.

وی پیش‌بینی کرد تا انتهای سال ۹۷ حدود هزار زوج جوان با حمایت‌های کمیته امداد خراسان شمالی راهی خانه بخت شوند.

/انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کمیته امداد واحد مسکونی ویژه مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم