Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@07:38:49 GMT

دشمن لکه های قهوه ای پوست را بشناسید!

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۰۷۱۲

دشمن لکه های قهوه ای پوست را بشناسید!

رکنا: دشمن لکه های قهوه ای پوست ماسک های گیاهی و طبیعی هستند که در خانه تهیه می شوند.

این گیاهان میتواند به راحتی لکه ها را حذف کنند و شدت "رنگدانه های پوستی" را کاهش داده بنابراین سبب کم رنگ شدن لکه های پوستی می‌شود.

لکه های قهوه ای را با این ماسک ها از بین ببرید

آلوئه ورا :

این گیاه یک روشن کننده پوست طبیعی به شمار میرود و میتواند به راحتی لکه ها را حذف کند و شدت رنگدانه های پوستی را کاهش داده بنابراین سبب کم رنگ شدن لکه های پوستی می‌شود و می‌تواند لکه‌های سر سیاه را نیز از بین ببرد شما می توانید ژل این گیاه را روی لکه ها بمالید و بعد از چند دقیقه بشوئید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماست ترش :

یکی از درمانهای خانگی برای برطرف کردن لکه های ناشی از آفتاب است. وقتی احساس میکنید این لکه ها خیلی زیاد شده اند می توانید ماست ترش و کمی زردچوبه را با هم مخلوط کرده و به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه روی پوست قرار دهید و سپس بشوئید. تکرار مداوم این ماسک به آرامی لکه های پوستی را از بین می برد.

جو :

مخلوط جو و دوغ به از بین رفتن لکه های پوستی کمک می کند. مخلوط دوغ و جو سبب لایه برداری ملایم پوست شده و به آن روشنی محسوسی می دهد و لکه های قهوه ای را به حداقل می رساند.

آبلیمو :

به دلیل وجود اسید سیتریک به عنوان یک روشن کننده پوستی قوی شناخته می شود. مخلوطی از گلاب ، آب خیار و آبلیمو را روزانه به پوست خود بمالید و یا میتوانید آبلیمو را با کمی عسل مخلوط کرده و استفاده کنید. نتیجه آن حیرت آور خواهد بود.

سیب زمینی :

سیب زمینی خام اثر روشن بخشی روی پوست دارد و می توانید لکه های پوستی را از بین ببرد. سیب زمینی را رنده کنید و آن را صاف کرده و از آب آن روی پوست بمالید. این مسئله سبب سفید شدن پوست می گردد.

بادام :

منبع غنی ویتامین E است. بادام به حذف لکه های قهوه ای پوست کمک می کند. شما می توانید چند عدد بادام را آسیاب کرده و با روغن چوب صندل مخلوط کنید و به صورت ماسک روی لکه ها قرار دهید. استفاده مداوم از این روش بهترین روش را در پی خواهد داشت.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس شرط هولناک سیما برای ازدواج از با کامران / خسرو ناپدید شد! + عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس مار پیتون زیر لحاف زن جوان استرالیایی خزیده بود / وحشت در نیمه شب + عکس سردار منصوری یکی از فرماندهان سپاه با شلیک اسلحه خود درگذشت +عکس اقدام شوم با 300 زن توسط شفابخش شیطان صفت+عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور زن مطلقه در تهرانپارس تیرباران شد + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سگ باهوش یک گاو را از مرگ نجات داد+ عکس اعتراف تهیه‌ کننده سرشناس درباره ارتباط غیراخلاقی با بازیگر زن معروف امریکایی + عکس چرا ازدواج دختر رئیس جمهور ایران در بی خبری برگزار شد؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: پوست قهوه ماسک طبیعی ساعت عکس دختر جوان زن ایران شلیک ایرانی درگذشت دستگیری سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بازی‌ توله خرس قهوه‌ای با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی نقش روتین پوستی در سلامت پوست
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • عکس| دست نیافتنی ترین تیم های جهان را بشناسید
  • با خیال جمع به چای و قهوه‌تان شکر بزنید
  • نحوه صحیح استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست برای حفظ شادابی و سلامت
  • ۶ دمنوش عالی برای داشتن پوستی شفاف
  • ۶ دمنوش‌ عالی برای داشتن پوستی شفاف
  • (ویدئو) بازی‌ توله خرس قهوه‌ای با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر
  • یک ترکیب رویایی برای پوست
  • دانه چیا را اینگونه مصرف کنید تا لاغر شوید