Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،داود قاسملو معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه یکی از موضوعات قابل توجه توسط معاونت بهره‌وری اوقاف در این بخش بازسازی امامزادگان است، گفت: در همین راستا امسال کار ساخت و بازسازی ۱۹ امامزاده در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در برخی از شهرستان‌ها کار ساخت و بازسازی به پایان رسیده و کار تکمیل شده است، تصریح کرد: از جمله اقداماتی که در این بخش انجام شده شامل ساخت و تعمیر سرویس بهداشتی، تعمیر و مرمت و احداث تربت‌خانه، ساخت شبستان، تعمیر و مرمت راه دسترسی است.
قاسملو با اشاره به منابع هزینه‌کرد ساخت و تعمیر امامزادگان نیز گفت: برخی از امامزادگان درآمد دارند، ولی برخی فاقد درآمد هستند که برای این امر ۴۰۰ میلیون تومان از منابع موجود در نظر گرفته شده است.
معاون بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: احداث ۵۰۰ هزار متر مربع راه دسترسی، تعمیر و مرمت یک هزار و ۵۰۰ متر از فضای امامزادگان از جمله اقداماتی است که در امامزادگان و با اختصاص مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان صورت گرفته است.
همچنین از بازگشایی راه امامزاده محمود (ع) روستای اوچ تپه به میزان ۲ هزار متر با همکاری جهاد سازندگی خبر داد و گفت: این اقدامات نیز در قالب طرح مودت و کمک‌های مردمی صورت گرفته است.
گفتنی است، هم اکنون به میزان یک هزار متر پروژه نیمه تمام در امامزادگان وجود دارد.   انتهای پیام/ن    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قزوینیان گفت: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می کند آثار آن در اداره کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

وی به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی را ۹۲ درصد اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • دانستنی های جالب در مورد ساخت فنرهای غولپیکر (فیلم)
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • در ساخت و تعمیر کشتی به خودکفایی رسیده ایم
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • ساخت و بازسازی ۴۲۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس