Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز - ايرنا - نمايشگاه هاي حفظ سنت هاي ملي يلدا و تدارکات ازدواج، عروس و داماد در تبريز داير شده از بعداز ظهر امروز آماده بازديد علاقمندان است.

به گزارش ايرنا، اين نمايشگاه ها از امروز ( دوشنبه) تا 30 آذر به مدت 5 روز در نمايشگاه بين المللي تبريز داير است.
در نمايشگاه حفظ سنت هاي ملي يلدا هنرمنداني از استان هاي آذربايجان شرقي و غربي، تهران، اردبيل، همدان، خراسان رضوي، کرمانشاه و کرمان شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين نمايشگاه انواع مواد غذايي، تنقلات، پوشاک، صنايع دستي، کادويي، مينا کاري روي سفال، گل هاي زينتي و انتشارات به نمايش گذاشته شده است.
در اولين نمايشگاه تدارکات ازدواج هنرمندان از استان هاي آذربايجان شرقي، تهران، اصفهان، خراسان رضوي، قم، زنجان و يزد شرکت دارند.
در اين نمايشگاه اقلام مختلفي در زمينه هاي تشريفات ازدواج، جهيزيه و ملزومات ازدواج، لوازم آشپزخانه، فرش، لوستر و کالاي خواب به نمايش گذاشته شده است.
علاقه مندان براي ديدن اين نمايشگاه ها مي توانند از ساعت 15 تا 21 به نمايشگاه بين المللي تبريز مراجعه کنند.
نمايشگاه بين المللي تبريز داراي 50 هزار متر مربع سالن مسقف است.
8023/3071
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز

این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، چای، قند و رب گوجه فرنگی در مجموع به ارزش ۲۰ میلیارد ریال بود که در بین مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و انجمن حمایت از زندانیان تبریز توزیع شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم توزیع این بسته ها، از سنت حسنه وقف به عنوان یکی از کار‌های نیک و پسندیده یاد کرد و از مردم خواست هر کس به اندازه وسعت و امکانات خود قسمتی از اموال خود را در زمینه‌های مختلف وقف کنند و در این کار خیر شریک و سهیم شوند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین موقوفه خیرالنساء را از موقوفات منظم و با حساب و کتاب خواند و گفت: این موقوفه در دهه ۶۰ به متولیان تحویل داده شده و در رسیدگی به امور نیازمندان اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

حجت الاسلام حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هم با بیان اینکه موقوفه خانم خیرالنساء بیش از ۱۸۰ سال قدمت دارد افزود: از محل این موقوفه پارسال یکهزار و ۵۰۰ بسته و امسال دو هزار بسته معیشتی با همکاری کمیته امداد استان در بین نیازمندان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • فیلم/ مراسم ازدواج آسان در نمایشگاه قرآن
  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • نمایشگاه قرآنی از ۱۵ تا ۲۰ فروردین ماه در کرمانشاه برپا خواهد شد
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • بارش برف بهاری در تبریز + فیلم
  • سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • برپایی نمایشگاه عکس پویش «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه عکس پویش زندگی با آیه‌ها در اصفهان