Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@10:23:41 GMT

مرغ 13 هزار تومان شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۰۷۶۴

قیمت مرغ با ثبت رکوردی بی‌سابقه، در مراکز خرده فروشی به کیلویی ١٣ هزارتومان رسید. ناطقان: بنابر اعلام اتحادیه پرنده و ماهی، قیمت مرغ در ادامه روند افزایشی خود، در مراکز خرده فروشی به ١٣ هزار تومان در هر کیلوگرم است. 
براین اساس، طبق اعلام اتحادیه، نرخ این کالا در عمده فروشی درب کشتارگاه ۱۱ هزار و ٨٠٠ تومان، توزیع درب واحدهای صنفی ١٢ هزار تومان و خرده فروشی مرغ شمال ۱۲ هزار و ٤٠٠ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 قیمت عمده مرغ کشتار شمال در میدان بهمن نیز ۱۱ هزار و ٣٠٠ تومان، هرکیلوگرم سینه مرغ با کتف ٢٠هزار تومان، سینه بدون کتف ٢١ هزار تومان، فیله ٢٣ هزار تومان است.
منبع: مهر برچسب ها: قیمت مرغ ، خرده فروشی ، افزایش قیمت مرغ

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت مرغ خرده فروشی افزایش قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه باید با گران‌فروشی در داروخانه‌ها برخورد شود، گفت: مراجعه کنندگان به داروخانه‌ها عموماً به دلیل حال روحی و جسمی، تخلفات در داروخانه‌ها را پیگیری نمی‌کنند و این موضوع وظیفه دانشگاه علوم پزشکی را دو چندان می‌کند.

غلامیان گفت: برخی از بازرسان و مسئولان رسیدگی به تخلفات این حوزه خودشان ذی‌نفع هستند که این موضوع برخورد با متخلفان را تا حد زیادی پیچیده می‌کند.

وی بر نظارت بیشتر بر فعالیت داروخانه‌ها و مراکز درمانی تاکید کرد و گفت: در حوزه دارو و درمان باید به صورت مستمر نظارت صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین بر افزایش نظارت‌ها بر میدان میوه و تره بار شهید رجایی تاکید کرد و گفت: کنترل قیمت‌ها در میدان تره بار تاثیر بسیار زیادی در کنترل قیمت در سطح شهر خواهد داشت و تعزیرات، صمت و جهاد کشاورزی باید با جدیت این موضوع را پیگیری کنند.

وی گفت: اصلاح فرایند نرخ گذاری و نصب برچسب قیمت، اولین اقدامی است که باید هرچه سریع‌تر در میدان میوه و تره بار شهید رجایی عملیاتی شود.

دیگر خبرها

  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • برگزاری اولین حراج خرده فروشی سال ۱۴۰۳ در گیلان
  • افزایش قیمت بنزین در چین
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است
  • قیمت انواع میوه و سبزی +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی در بازار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قصابی و رستوران متخلف در بروجرد پلمب شد