Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: 65 نفر از عاملان مرتبط با مواد مخدر از جمله اعضای شبکه تهیه، توزیع و پخش و معتادان متجاهر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رضا ظهیریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده به جرم، طرح ویژه جمع آوری مجرمان در دستور کار فرماندهی انتظامی مهاباد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با تلاش ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر مهاباد، 10 نفر عضو اصلی شبکه قاچاق مواد مخدر و 55 نفر از معتادان و کارتن خواب ها از سطح شهر جمع آوری و در قالب 17 فقره پرونده قضایی تحویل ارگان های مربوطه شدند.
وی اضافه کرد: در این عملیات ها چهار کیلوگرم مواد مخدر و سه دستگاه خودرو سواری از سوداگران مرگ کشف شد.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
9903/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي مواد مخدر مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر خوزستان افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیف شده مقدار ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این ارتباط نیز سه نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6087005

دیگر خبرها

  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز